Opis produktu, co to takiego?
W ujęciu studiów z copywritingu?
- To nie 10 tematycznych zdań i po kłopocie (pokazuję więc zasadniczy błąd osoby podszywającej się za copy). Takie stwierdzenie obalają wszystkie wykłady i ćwiczenia u wykładowców Uczelni Wyższej.
Brak – LEADU?
Co to oznacza w opisie produktu?
- Brak wiedzy od podstaw.
Treść – opisu.
U profesjonalisty dotyczy …..tu pojawia się fachowa wiedza, a nie wymyślone „lanie wody”.
Zakończenie w 1 lub 2 częściach (według zasad copywritingu).
Słowa określające sprzedaż.
- Zaledwie 2 minuty – przeglądu opisu produktu pokazują brak wiedzy osoby piszącej treści. Widać to po wpisie i układzie wyrazów, bez wnikania w sens wypowiedzi. Po analizie czytelniczej – widać natomiast brak zasad z cowpyritingu, które normalnie stosuje osoba wykształcona w tej wąskiej dziedzinie.
Dlaczego wygląd wpisu potwierdza brak wiedzy?
Bo nie obrazuje norm copywritera.
Sprawa gustu…to coś innego, to wolny wybór, to decyzja, to smak internetowy, to upodobanie, to moda – ale to wszystko nie określa wiedzy z copywiritingu. Dlaczego, bo się „nie sprzedaje”.
Jak odróżnić wiedzę i ustalone zasady od ładnego – zwyczajnego – bądź mniej ładnego wpisu?
– po studiach to kwestia – 2 minut.
Opis produktu – zwiera określony szkielet, dlatego wspomaga wkładanie rzeczy do koszyka.
Gdy po wpisach następuje reakcja, kontakt z odbiorcą treści, zamówienie, ten fakt wynika z pracy copy.