Opis produktu, co to takiego?

Opis produktu, co to takiego?

W ujęciu studiów z copywritingu?

 - To nie 10 tematycznych zdań i po kłopocie (pokazuję więc  zasadniczy błąd osoby podszywającej się za copy). Takie stwierdzenie obalają wszystkie wykłady i ćwiczenia u wykładowców Uczelni Wyższej.  

Brak – LEADU?

Co to oznacza w opisie produktu?

- Brak wiedzy od podstaw.

Treść – opisu.

U profesjonalisty dotyczy …..tu pojawia się fachowa wiedza, a nie wymyślone „lanie wody”.

Zakończenie w 1 lub 2 częściach (według zasad copywritingu).

Słowa określające sprzedaż.

- Zaledwie 2 minuty – przeglądu opisu produktu pokazują brak wiedzy osoby piszącej treści. Widać to po wpisie i układzie wyrazów, bez wnikania w sens wypowiedzi. Po analizie czytelniczej – widać natomiast brak zasad z cowpyritingu, które normalnie  stosuje osoba wykształcona w tej wąskiej dziedzinie.

Dlaczego wygląd wpisu potwierdza brak wiedzy?

Bo nie obrazuje norm copywritera.

Sprawa gustu…to coś innego, to wolny wybór, to decyzja,  to smak internetowy, to upodobanie, to moda – ale to wszystko nie określa wiedzy z copywiritingu. Dlaczego, bo się „nie sprzedaje”.  

Jak odróżnić wiedzę i ustalone zasady od ładnego – zwyczajnego – bądź mniej ładnego wpisu?

– po studiach to kwestia – 2 minut.

Opis produktu – zwiera określony szkielet, dlatego wspomaga wkładanie rzeczy do koszyka.

Gdy po wpisach następuje reakcja, kontakt z odbiorcą treści, zamówienie, ten fakt wynika z pracy copy.

 

Przejdź do góry strony