Piórko – na kartce papieru? Czy w elektronice?

Piórko – na kartce papieru? Czy w elektronice?

W sieci!

Pióro -1 mały przedmiot, który dotyka karki papieru. Dawny symbol sekretarzyków, pisarzy, wieszczów narodowych, aktorów, lekarzy, naukowców, urzędników, władców. Obecnie – pióro – to tylko grafika, zdjęcie, sygnał, że dana osoba – copywriter – to twórca treści. Na uczelnianych wykładach dowiadujesz się, że  - ten zawód – to coś odmiennego od polonistyki – to specyficzny układ znaków, które tworzą marketing. Co to oznacza w pojęciu usługi? Innowacyjne podejście do sztuki copy.

W prezentacji produktów!

Brak wiedzy, co do wpisów produktów – przenika sieć dziwnych opisów. Po tzw. 2 sekundowym scrollowaniu treści – już wiem, że za sterami WWW – zasiada amator/ka – która wprowadza rzeczy na stronę internetową – ale nie ma pojęcia – jak to zrobić profesjonalnie. W niektórych przypadkach – tych w czarnym scenariuszu – załącza sugestywne komentarze. Jak to wygląda w odczuciu odbiorcy treści? Słynne powiedzenie, że – „karma wraca” – to coś normalnego – ale u copywritera na wysokim poziomie kulturalnym – nigdy nie zaniżasz lotów. W tym przypadku – podnosisz pióra do góry, dotykasz chmur, układasz głowę na niebiańskich widokach. Ta mała – ale zawsze znacząca różnica – cechuje osoby po ukończonych studiach z tego zakresu, podnosi poziom intelektualny czytelnika, pokazuje pozytywne przykłady. Zjawisko  zaogniania treści, wzbudzania negatywnych myśli – to całkowita porażka sieciowa. Dlatego mądry i wykształcony copywriter – zapewnia  tylko górnolotny  poziom wpisów. Wysoka kultura osobista, magia przynoszonych słów, potencjał rozwojowy dla Firmy i pióro na kartce papieru – to wstęp do przygotowania  e- treści.

W innowacji!

Copywriter – to twórca. Twórca pokazuje – potencjał. Potencjał – buduje markę. Marka – przyciąga klientów.

Copywriter – to osoba rozważna, intuicyjna, subtelna, delikatna, konkretna, opisowa, malownicza, kontaktowa, rzutka, lotna, zwinna, szybka, która – pozostaje zawsze do dyspozycji.

Copywriter – to w przenośni natychmiastowy ślad atramentu na kartce papieru - wyzwolony z osobistych myśli.

Copywriter – to osoba kulturalna, współpracująca z wszystkimi dziennikarzami i mediami.

Copywriter – to przykład promocji słów, które krążą w sieci.

Copywriter – to osoba rozpoznawalna.

Copywriter – to człowiek na straży wartości, norm i prawdy.

Copywriter – to powiernik myśli, które przeobraża na artykuły.

Copywriter – zapewnia, bowiem inne spojrzenie na siebie i pozostałych ludzi.  

Dlatego fonia gra – 505 060 972  

Przejdź do góry strony