Plan zadań. 7 schematów każdego dnia.
W dobrej organizacji!
Już pod koniec dnia ustalam harmonogram zadań na następny dzień.
- Sprawdzam kalendarz wydarzeń.
- Wybieram miejsca odwiedzin, uczestnictwa w wydarzeniach, spotkaniach.
- Planuję trasę dojazdu.
- Kontaktuję się telefonicznie z wybranymi osobami.
- Robię przymiarki do tekstu.
- Ładuję aparat fotograficzny.
- Tworzę zaproszenia, plakaty, wizytówki.
Dobra organizacja – to oszczędność czasu. Dlatego każdy projekt początkowo układam w głowie. Następnie w elektronice.
Na zdjęciach!
Buduję migające fotki, filmiki – jako zapowiedzi wydarzeń, bądź akcenty z miejsc aktualnego pobytu. Wierzę, że dobra informacja – to źródło wiedzy, nowych bodźców i zachęta do twórczego działania.
Szeroka sieć kontaktów!
Cenię kontakty telefoniczne i bezpośrednie, gdy wchodzę do danego pomieszczenia, a tam spotyka mnie ludzka życzliwość i serdeczność.
Moje ślady:
- Przywitanie.
- Rozmowy.
- Uśmiechy.
- Plany – co wspólnie przygotujemy.
- Uczestnictwo w wydarzeniu kulturalnym.
- Sesja zdjęciowa ( z miłymi osobami, które wiedzą po, co przychodzę).
- Cenne informacje.
- Notatki w zeszycie.
- Uśmiechy.
- Słodki poczęstunek.
- Oglądanie zdjęć w aparacie. Wstępny podgląd newsa.
Niespodzianki, które otrzymuję!
- Podziękowania sms-owe, wiadomości izdjęcia na messengerze.
- Zaproszenia na fb, Insta.
- Ludzka życzliwość.
Cena aktywności społecznej – rozpoznawalność.