Poznaj powody do napisania maila! Ty w sieci!
Współpraca na drodze: klient – copy!
2 obce osoby spotykają się - wirtualnie - w celach podjęcia natychmiastowej współpracy na drodze: klient – copywriter. W tym przypadku odległość nie odgrywa znaczenia, a prym wiodą rozmowy telefoniczne i maile. Ilość pytań i odpowiedzi – prowadzi więc do uzyskania „consensusu” myślowego, który w internetowej marce wzbudza:
- zarówno szacunek, jak i zaufanie.
Cel namiarów i informacji!
W dyskusji - o jakość artykułów - liczy się zbiór informacji na podstawie, których powstaje specjalistyczna zawartość każdego nowego wpisu. Im więcej opowiadasz, tym szybciej i zgrabniej wklepuję zdania. Każdy tekst, to zatem podróż do określonych: miejsc, osób, przestrzeni sklepowych, świata pełnego mody, bądź instytucji, a to wymaga wtajemniczenia mnie w najdrobniejsze szczegóły każdej z działalności.
Piękno –to miłe podejście do copy!
Lekkość pióra zależy od barwy głosu wybranego rozmówcy, treści listów oraz licznych podpowiedzi. Bo…..Dobre i życzliwe podejście wzmacnia połączenie wszystkich sił w 1 – zgrabną – całość. Dlatego spora ilość różnych czynników buduje most do wspólnego stawiania kroków, w tej - dość wymagającej i oryginalnej - przestrzeni internetowej.
Oferty: czyli plusy!
Do bagażu cennych doświadczeń zaliczam: podróże po Polsce i świecie, imprezy masowe, koncerty, spotkania: integracyjne, indywidualne i zespołowe – przy cieście i gorącej kawie, próby muzyczno - taneczne, zarządzanie zawartościami: sklepowymi, branżowymi, modowymi, instytucjonalnymi. Jakość bodźców wpływa więc na odniesienia literackie, które, przy dostępie do sieci, kształtują ludzkie gusta i pozytywne opinie.
1 cel!
Copywriter – to dobry „słuchacz”, powiernik myśli, przyjazny koordynator przy budowie marki, współpracownik, osoba zaufana i warta – największego „zamieszania”.
Ślady sukcesu:
- Wiedza.
- Mądre słowa.
- Pomysłowość.
- Kreatywność.
- Publikacja.