Poznaj wielo - tematyczność – różne formy treści?
W sieci!
Jako copywriter dość szybko przeskakuję z tematu na temat, gdyż spełniam rolę wspomagacza treści. Lekkość skojarzeń, pokrewieństwo form:
- osobowościowych i stowarzyszeniowych, z którymi współpracuję, wymusza codzienną pracę nad każdą ukształtowaną marką.
Plusy przyciągania przy pomocy słów:
- Wymuszają określone reakcje.
- Wyzwalają potrzeby zakupowe i usługowe.
- Wnoszą świeże spojrzenie na daną Firmę.
- Budują wizerunek.
- Dodają wiary w każde nowe przedsięwzięcie.
Słowa i zasięgi!
Zdania to tzw. dobra otoczka do znacznie szerszych planów, ale pojawianie się w sieci i przypominanie o istnieniu, to modne zabiegi promocyjne w XXI wieku. Słynne zdanie, że facebook potwierdza istnienie, pokrywa się z tym wszystkim, co wpływa na pozytywne opinie.
Dlatego skuteczność:
- treści, układu, rozłożenia, wagi specjalistycznych zwrotów i określeń - nadaje Firmie nowatorskiego smaczku.
Przeskoki tematyczne!
Dla copywritera – każdy temat to wyzwanie, które przygotuje na miarę współczesnego słownictwa. W odniesieniu do Internetu, stron WWW – liczy się klimat, przyciąganie odbiorców i wkraczanie w granice pokładów energii. A praca dla Szefa, przypisanego do określonej branży, zasługuje na nutkę innowacji, unikalności i wypromowania otrzymanej marki.
Zwinność przeskoków:
- Motywuje do pomysłowych tematów.
- Ukazuje wielkie i mniejsze zagadnienia tematyczne.
- Nadaje roli przewodnika po Firmie.
- Wnosi szeroki wachlarz skojarzeń.
- Pokazuje pracę całego zespołu ludzi.