Projekt – unikalna gazeta? Marka tematyczna i wizja kreacji treści!

Projekt – unikalna gazeta? Marka tematyczna i wizja kreacji treści!

W realu!

Projekt złożenia gazety rozpoczynam od przygotowania pomysłu, który przeplatam na wszystkich wybranych kartkach, ponieważ dość uparcie poszukuję innowacji. Wybór tematów krąży, więc wokół motywu przewodniego, pełnego różnych inspiracji. A słowa – poskładane na okładce i kartach papieru – wnikają wówczas do domów czytelników – z nową namiastką twórczych motywów. Dlatego – Ty – jako anonimowy człowiek – badasz reakcje, wczuwasz się w dany klimat i oczekujesz osobistej przemiany myśli.

Bo...

Słowa – to mądrości życiowe, nowe trendy, wielkie przenośnie do innej rzeczywistości, gdyż rolą przewodnią copywritera – pozostaje przewodnictwo i wypracowanie unikalnej marki.

Gazeta – to pomysł dla…

Gazeta – to pomysł na…

Gazeta – to odbiór treści…

W życiu!

Gazeta – to szybki sposób na izolację myśli i przeskoki tematyczne, które wymagają ciszy i warunków czytelniczych. W pojęciu budowy wszystkich stron liczą się, bowiem teksty i zdjęcia, które budują specyficzny klimat i nastrój w danej chwili.

Czy słowa – wpływają na opinię publiczną?

Czy wybrany temat przyciąga odbiorców do określonego przedsięwzięcia?

- Efekt końcowy przypomina tylko ludzki potencjał, z wizją na lepszą przyszłość.

W marketingu!

Podboje w sieci, dobre zasięgi i zakresy – to 1 krok do przedsiębiorczości, gdyż 2 zamierzeniem pozostaje gotowy produkt. W zalewie słów i popularności social mediów – innowacje tekstowe – wróżą przyciąganie klientów.

Dlatego marka – powstaje z zasobów intelektualnych, kreatywności copy i oryginalności w promocji gazety.

Pamiętaj!

Czytelnik – dość uważnie analizuje teksty, wczuwa się w zaoferowane projekty i w zaciszu domowym pogłębia wiedzę w danym temacie.

Dlatego…

Fonia gra – 505 060 972

 

Przejdź do góry strony