Przybliż własną markę. Czas ucieka.
Niezależność, a grupowość!
Występuję jako osoba niezależna, czyli copywriter - freelancer. Dość indywidualnie podchodzę do każdego nowego zadania. Lubię – wykonywać projekty – „po swojemu”. To oczywiście wymaga nutki zaufania, ale, po 20 latach pracy na różnych płaszczyznach, dość szybko osiągam kompromisy. Copywriter – to przede wszystkim wolny strzelec, dlatego pracuję w domu. Łączę równocześnie odmienne zlecenia, a także zastanawiam się nad ponętnymi publikacjami. Ten nowy zawód, powiązany z przekazami sieciowymi, pozwala zarządzać artykułami z każdego miejsca na świecie.
1 dla wszystkich!
***
Samodzielność to doskonała motywacja do spędzania czasu wolnego na czymś kreatywnym. To zmuszanie się do kontrolowania zagadnień, wymyślania całej otoczki tematycznej, dzielenia się pomysłami.
***
Tworząc teksty pamiętam, że głównym zagadnieniem, do zbudowania profesjonalnej marki, pozostaje utrzymywanie kontaktów z całymi grupami i poszczególnymi jednostkami. Taka praca łączy więc jedną osobę z: 50, 700 – innymi. Satysfakcja z efektów końcowych wprawia w ruch koła maszyny, która zatrzymuje się na poszczególnych stacjach:
- zbiorowości szkolnej, Zespole Pieśni i Tańca Ziemia Lęborska, Stowarzyszeniach i firmach.
Wolność dodaje odwagi!
Jako copywriter należę do silnych i wrażliwych osobowości. Posiadam spory dystans do wykonywanej pracy. Lubię niezależność, a także rozmowy marketingowe, które, przy odrobinie smacznej kawy, pozwalają podejmować trafne decyzje. Przestrzeń , w której się poruszam wymaga poczucia wolności i ta opcja zadowala mnie w 100%.
***
Wolność wyzwala twórczość. Wolność – to idealne podłoże do pisania tekstów.
***
Szybkość powstawania artykułów!
Copywriting wymaga zwinności kameleona. Jeden tekst powstaje natychmiast, inny wymaga odrobiny czasu. I właśnie, dlatego spajam kreatywność w doskonałe pomysły, które, przy psychologicznym spojrzeniu na treści, budują novum, czyli - markę.
Zaufanie i wiara w potencjał!
***
Copywriter- to osoba godna zaufania. To osoba, która szybko analizuje wszystkie za i przeciw. To osoba strateg. To osoba kreatywna. To osoba wyrozumiała. To życiowy doradca.
***
Oceniając zlecenie wkraczam zatem w ulepszenie treści, uproszczenie przekazu, trafność słów kluczowych.
Bo wtedy muzyka dobrze gra…
Zadzwoń do mnie i skorzystaj z usług copywritingu – 505 060 972
Napisz – sskros [AT] gmail [DOT] com