Pytania. Listy. Sława. Popularność. A cena?

Pytania. Listy. Sława. Popularność.  A cena?

- to wszystko nie ma ceny….

Legenda – rodzi się przy wachlarzu mądrych słów.  

W licznych listach pojawia się zasadnicze pytanie o cenę konkretnej usługi. Warto wiedzieć, że do każdego zlecenia podchodzę indywidualnie, ale….

liczy się przede wszystkim:

- pomysł na artykuł,

- charakter strony internetowej ( wizytówki Firmy, osobistych usług, promocji określonego zawodu i czynności  świadczonych  w ramach pracy na rzecz innych instytucji, sklepów, Zespołów itp).

- rozmowa telefoniczna, bądź wymiana informacji w formie listów,

- barwa głosu, ton, podejście do copywritera ( wliczona promocja).

Pytania klientów!

W copywritingu odległość nie odgrywa znaczenia. Dość często wczuwam się więc  w zakres  obowiązków danej firmy i zbiorowości. W ostatnim pytaniu – przy osobie indywidualnej – wyceniam treści stosownie do promocji zawodu i przyciągam  nowych klientów. Bo Ty pragniesz podbijać  - przez WWW  - cały świat, zachęcasz  do współpracy  TV, Radio, dziennikarzy – dlatego w zamyśle informacyjnym liczy się  - pomysł  - na ciekawą i przebojową treść. Jak Cię sprzedaję – tak otrzymujesz  kolejne zlecenia. Inwestycja – przynosi zyski.

Agencje Reklamowe!

Praca z Agencjami uzupełnia – pracę z Firmami. Profesjonalizm podbija więc  dobre miejsca w sieci. W tym zadaniu pracują specjaliści z  AR (  w różnych zakątkach Polski)  i copywriter. Wspólne płaszczyzny wymiany informacji, podpowiedzi na słowa kluczowe, bądź pozycjonowanie  - to nasz zasadniczy cel. Dopiero efekt końcowy zachwyca wielostronną platformą, która przynosi konkretne korzyści materialne.

Dążę zawsze do kompromisu!

Podchodzę do dyskusji z wielką łagodnością i wyczuciem. Słucham, co do mnie mówisz, bądź czytam listy, analizuję słowa. Jako kameleon zwinnie wnikam w charakter zadań, a potem ukazuję ich siłę w formie dobrze dobranych słów, otulonych mgłami copywritingu.

Zadzwoń – 505 060 972

 

Przejdź do góry strony