Pytania. Listy. Sława. Popularność. A cena?
- to wszystko nie ma ceny….
Legenda – rodzi się przy wachlarzu mądrych słów.
W licznych listach pojawia się zasadnicze pytanie o cenę konkretnej usługi. Warto wiedzieć, że do każdego zlecenia podchodzę indywidualnie, ale….
liczy się przede wszystkim:
- pomysł na artykuł,
- charakter strony internetowej ( wizytówki Firmy, osobistych usług, promocji określonego zawodu i czynności świadczonych w ramach pracy na rzecz innych instytucji, sklepów, Zespołów itp).
- rozmowa telefoniczna, bądź wymiana informacji w formie listów,
- barwa głosu, ton, podejście do copywritera ( wliczona promocja).
Pytania klientów!
W copywritingu odległość nie odgrywa znaczenia. Dość często wczuwam się więc w zakres obowiązków danej firmy i zbiorowości. W ostatnim pytaniu – przy osobie indywidualnej – wyceniam treści stosownie do promocji zawodu i przyciągam nowych klientów. Bo Ty pragniesz podbijać - przez WWW - cały świat, zachęcasz do współpracy TV, Radio, dziennikarzy – dlatego w zamyśle informacyjnym liczy się - pomysł - na ciekawą i przebojową treść. Jak Cię sprzedaję – tak otrzymujesz kolejne zlecenia. Inwestycja – przynosi zyski.
Agencje Reklamowe!
Praca z Agencjami uzupełnia – pracę z Firmami. Profesjonalizm podbija więc dobre miejsca w sieci. W tym zadaniu pracują specjaliści z AR ( w różnych zakątkach Polski) i copywriter. Wspólne płaszczyzny wymiany informacji, podpowiedzi na słowa kluczowe, bądź pozycjonowanie - to nasz zasadniczy cel. Dopiero efekt końcowy zachwyca wielostronną platformą, która przynosi konkretne korzyści materialne.
Dążę zawsze do kompromisu!
Podchodzę do dyskusji z wielką łagodnością i wyczuciem. Słucham, co do mnie mówisz, bądź czytam listy, analizuję słowa. Jako kameleon zwinnie wnikam w charakter zadań, a potem ukazuję ich siłę w formie dobrze dobranych słów, otulonych mgłami copywritingu.
Zadzwoń – 505 060 972