Rozpoznawalność – warta całego zamieszania! To fakt!
W sieci!
Znasz określone strony internetowe, gazety, konta na fb, Insta – bo do głosu dochodzi rozpoznawalność marki. Marka – osobista, firmowa – wróżą sukces. Rozpoznawalność – to zatem jej wierna towarzyszka. Dlatego zastanawiasz się nad efektami publikacji w Internecie.
Co daje net?
- Darmowy przekaz treści.
- Wyraża markę.
- Podaje cenne informacje.
- Dotyka wartości artystycznych.
- Buduje drogę do rozpoznawalności.
Znam Cię? – tak rozpoczynasz zdanie, gdy na ulicy spotykasz osobę publiczną.
Widzę Cię w Internecie? – tak rozpoczynasz zdanie, gdy wizerunek - foto - wnika w realny świat.
W promocji!
Kanały komunikacji wróżą natychmiastowe reakcje u odbiorców treści. Ale ich dobra tematyczność i sposoby doboru słów – to początek drogi do rozpoznawalności.
Dlaczego warto się pokazać?
- Żyjesz w XXI wieku, teraz świat wnika w wirtualność.
- Pokazujesz produkty, wydarzenia, zakres prac – bo zależy Ci na klientach.
- Trzeba zaistnieć w lokalnym środowisku.
- Wykorzystujesz sieć do promocji.
- Wiesz, co się liczy.
Rozpoznawalność – to odcinek czasu. Od punktu A do Z – trwa proces określonych prac. Potem przychodzi moment, gdy wnikasz w rynek. Właśnie, dlatego do głosu dochodzi: sumienność, wytrwałość, systematyczność, oryginalność, kreatywność, szybkość działań, talent, dobre chęci, aktywność.
Świat ludzi odważnych!
W dobie telefonów komórkowych ludzie zmieniają nastawianie do publikacji. Teraz zarówno dzieci, ludzie młodzi, czy seniorzy – znają siłę i wartość Internetu. Obieg informacji stanowi zatem klucz do sukcesu. A rozpoznawalność wpisuje się w przebieg działań copywriterskich.