Sekret sztuki copywritingu? Artyzm poukładanych słów.
Na barku!
Wczesna pobudka, zapach świeżo zmielonych ziaren kawy, firmowy kubek z obrazem i czas na wklepywanie literek – to sztuka spojrzenia na cały świat z innej perspektywy. Dlatego wartość, potencjał ludzkiego umysłu – to motywy przewodnie do podsumowania licznych starań.
Copy – osoba o nowoczesnym spojrzeniu na opisy produktów (w tym biżuterii), zasoby sklepowe od strony zarządzania informacjami, www, fb...itp. itd. przynosi własny światopogląd oraz wzorcowe i wyuczone schematy. Dlatego copywriting – czyli publikacje w sieci - różnią się od polonistyki. W tym zakresie liczy się sprzedaż i marketing, ale z lirycznymi, storytellingowymi i zmysłowymi wpisami.
Burza myśli!
Temat – to zaledwie początek przygody z treściami, gdyż wszystko wymaga sprawdzenia konkurencji, zagadnień i licznych źródeł wiedzy. Każdy przedsiębiorca zajmuje się, bowiem inną branżą, dlatego zasługuje na coś oryginalnego i przyciągającego określoną grupę odbiorców.
Moje doświadczenia – to 25 lat pracy oświatowej z licznymi artykułami, współpraca z mediami i działami promocji. W podejściu do wpisu kieruję się indywidualnym tokiem myślenia, innowacją, sztuką, nutką własnej inicjatywy.
Jako pasjonatka mody odkrywam jakość blogową, projektową i rękodzielniczą, gdyż te tematy zahaczają o inny wymiar kobiecej osobowości.
Miejsce pełne światła
- to barek i hokery, dobre oświetlenie, bliskość do kuchni i filiżanki z kawą, ponieważ po przygotowaniu publikacji – czytam całość i oceniam wszystkie plusy i minusy.
Miejsce pełne realizmu – to cała sieć, która przybliża ludzi, łączy pokolenia, wnika do telefonów komórkowych i zajmuje odpowiednie zakwaterowanie w dobrze znanej elektronice.
Zastanawiasz się, dlaczego słowa w e-zapisach to potencjał dla przyszłości firmy?
- wizerunek powstaje już w social mediach, na www, w mailach, publikacjach prasowych i w udostępnianiu treści. Im większy zasięg – tym potężniejsza pajęczyna ludzi, którzy pogłębiają wiedzę o danym zagadnieniu i wkładają towar do koszyka.
- Ale tylko i wyłącznie przy słowach.
- Same zdjęcia - to 50% - wizualizacji.
- Same słowa – to 50% wizualizacji.
- Dlatego przeplataj to jeszcze filmikami.
Copywriting – to zapach kawy potrzebny do inspiracji, to kształt wyrazów, układ sylab, połączenie zdań, gdy oczekujesz podróży do określonego miejsca, ludzi, przestrzeni i wartości – pełnych dokładnej interpretacji i komunikacji grupowej.
W nowym spojrzeniu – to artyzm projektowy.
Dlatego fonia gra – 505 060 972