Seria Nauki Społecznej to wstęp do bibliotekarskiego copywritingu. Poznaj celowość działań.

Seria Nauki Społecznej to wstęp do bibliotekarskiego copywritingu. Poznaj celowość działań.
Seria Nauki Społecznej to wstęp do bibliotekarskiego copywritingu. Poznaj celowość działań.
Seria Nauki Społecznej to wstęp do bibliotekarskiego copywritingu. Poznaj celowość działań.
Seria Nauki Społecznej to wstęp do bibliotekarskiego copywritingu. Poznaj celowość działań.
Seria Nauki Społecznej to wstęp do bibliotekarskiego copywritingu. Poznaj celowość działań.
Seria Nauki Społecznej to wstęp do bibliotekarskiego copywritingu. Poznaj celowość działań.
Seria Nauki Społecznej to wstęp do bibliotekarskiego copywritingu. Poznaj celowość działań.
Seria Nauki Społecznej to wstęp do bibliotekarskiego copywritingu. Poznaj celowość działań.

Początek ukrywa się w książce!

Biblioteczka Towarzystwa Wiedzy Powszechnej zawiera cenną książeczkę, w której Alina Brodzka opisuje życie M. Konopnickiej.  Staroć pozyskany w antykwariacie posiada więc informacje społeczne charakteryzujące:

-  życie, pracę, a także grono przyjaciół, autorki tekstów ukazujących się w „Tygodniku Ilustrowanym”, czy piśmie „Kaliszanin”.

Znana i popularna  w miejscach publicznych – Eliza Orzeszkowa – wzmacnia ochotę na przełamanie wszystkich wewnętrznych oporów i stworzenie dzieł, które wpływają na historię książki. A ten fakt dla zawstydzonej Konopnickiej odciska spore znaczenie.

Od pisania do copywritera!

Obecny rynek marketingowy toruje drogę dla copywriterów, ale należy zaznaczyć, że prawdziwy „inkunabuł” ukrywa się w umyśle profesjonalnego pisarza. Zarówno woluminy, jak i artykuły internetowe, promują osoby szczególnie utalentowane.

Patrząc na życiorysy:

-  Aleksandra Głowackiego – Bolesława Prusa, Henryka Sienkiewicza, Adama Mickiewicza, każdy początek ich drogi stanowi walkę o przetrwanie. Popularność, sukces wydawniczy – to szkielet budowy nowoczesnej  - marki. Temu napływowi treści towarzyszą zatem: bieda, ubóstwo, kryzysy miłosne, zapomnienia społeczne, a także nagłe wyniesienia pisarzy na prawdziwe salony. Bywa jednak i tak, że sztuka pisania treści zdobywa uznanie dopiero po śmierci utalentowanego artysty, wyrobnika słowa. Bo…inne czasy, inne spojrzenie, inna grupa społeczna, czy nawet przypadek – sprawiają prawdziwe cuda.

Od bibliotekoznawstwa do copy!

Każdy nowelista i kronikarz przyciąga tłumy ludzi, zwraca na siebie uwagę. I pewnie, dlatego tylko  wszystkie debiuty są takie trudne. Systematyczność, rzeczowość, innowacyjność i szokujące zabarwienia emocjonalne pozwalają  jednak na odniesienie sukcesu. Sukces bywa „ogromny”, bądź „przyciszony”. Ale oceniając ludzkie marzenia już teraz wiesz, że każdy nowy krok – to namiastka tęczy, która zaraz po deszczu upiększa widok na malownicze miasto.

Maria Wasiłowska – wkracza na rynek pisarski w wieku 33 lat.

„Za ciasnymi ścianami dworku snuło się w nędzy życie na wsi, niepokoiła, domagała się głosu ciężka chłopska krzywda. Na całej ziemi polskiej szalał popowstaniowy terror zaborców; trudno było patrzeć i milczeć” -  czytam w naszej książeczce.

I kto uwierzy w cud:

-„Debiutantce, tak przychylnie powitanej przez Sienkiewicza, otwarto łamy wielu pism, krytyka literacka z uznaniem oceniała jej pierwsze utwory. (…) Konopnica miała umysł samodzielny, bystry wzrok i wrażliwą , prawdziwie poetycką pamięć. „ – dodaje A. Brodzka.

Ta lekcja z historii pozwala przenosić góry, książki i copywriting.

Bo wtedy muzyka dobrze gra…  

Zadzwoń do mnie i skorzystaj z usług  copywritingu – 505 060 972

Napisz – sskros [AT] gmail [DOT] com

 

 

 

Przejdź do góry strony