Social Media Ninja – kto to taki?
W sieci!
Nowe media – copywriting – wirtualne asystentki – „menadżerki” – zaufane powierniczki złotych myśli, skuteczne koordynatorki przedsięwzięć – ale … tu – jak podkreślają to znawcy tematu – najcelniej dobierają wyszukane słowa - copy.
Dlaczego?
Płynne referaty, opowiadania, to wszystko zawiera się w polonistyce, w necie – liczy się coś zupełnie innego – marketingowy copywriting.
Wolność w działaniu pozwala, bowiem – zastosować najnowocześniejsze techniki wyrazowe, zdaniowe oraz zwroty zachęcające do konkretnych reakcji. Dlatego – same słowa – tekst – to jeszcze tylko początek góry lodowej, gdyż na FB, IG – zadaniem copy dla pracodawcy - okazuje się sprzedaż – pomysłów, produktów, ofert, działań firmy, strategii marki. W takim świecie króluje – branding – budowa tego wszystkiego, co pomyśli klient. Wypada zatem zaznaczyć, że copywriter – to magik - który ukończył 3 kierunki – w ramach 1 studiów, ale właśnie taki fundament – pokazuje drogę do budowy – pozytywnego wizerunku sieciowego. Copywriter – oferuje dobre określenia, analizy rynku i konkurencji, ale zawsze działa na zasadach wolnego strzelca. Poczucie wolności – to siła napędowa, która pokazuje, że wiedza pojawia się na WWW, fb, IG, z pokaźnym zasobem elementów – storytellingu, z nową zachętą do włożenia towarów w zasoby wirtualnej sieci.
W zarządzaniu!
Copywriter - to pisarz, marketingowiec i osoba zarządzająca Firmą w necie. Dlatego pomysłowość, co do rozwoju marki, to dynamika newsów, postów, kreatywności, elementów zaskoczenia i szybkich reakcji zwrotnych. Lekkość pióra – to wstęp do pokazania wiedzy, ale wrodzone predyspozycje do kreowania wizerunku marki – wnoszą do zespołu ludzi – motywację pełną śladów po wykonanej pracy.
Czy świat istnieje bez social mediów?
- Już nie. Darmowe źródła promocji, to podstawa, trend, akcent – dlatego ukazują słowa: żyję, tworzę, pokazuję, zachęcam do kontaktu.
Czy świat to pokaz informacji?
- Tak. I Ty...
Zadbaj o współpracę z copy….
Bo fonia gra – 505 060 972