Sukces rozpoczyna się od tytułu?
W sieci!
Podstawy copywritingu to przede wszystkim - 1 zdanie – czyli tytuł. Po tym wpisie ukazuje się poziom fachowej wiedzy i kreatywność copy. Dlatego podczas studiów w Gdańsku o roli tekstu decyduje kilka czynników powiązanych w 1 całość.
Co ukazują wykłady?
- Strategię budowy profesjonalnego artykułu w sieci.
Kiedy szkielet odbiega od zasad copywritingu, walczysz z pierwszym zdaniem – zgłoś się do mnie po wsparcie internetowe, ponieważ poprawny wizerunek - to podstawa.
Na początku przygody zadajesz zasadnicze „?”
Ile tytułów posiada wpis?
Co cechuje doskonałą treść?
Czy poziom informacji – to 100% edukacja?
Czy ukazujesz autora w sposób poważny – czy zabawny?
Jakie oczekiwania stanowią przeszkody dla copy?
Czy w treściach zachowujesz umiar emocjonalny?
Czy całość współgra z określoną marką?
Bo o ile znasz się na pisaniu, o tyle copywriting to inna bajka.
Szybki Look – na tekst – to odpowiedź na te pytania.
Po scrollowaniu publikacji – przy 2 sekundach – powstaje lista braków, która wymaga profesjonalnej korekty. Dlatego o wyczerpaniu zagadnień decydują różne czynniki, w tym te wizualne łatwe do wyłapania.
Kiedy generujesz pomysły – zadbaj o ich autentyczność, przebojowość, unikalność, własną torowość, inność, a nie powielaj znanych narzędzi i kanałów.
Wartość człowieka, to osobowość – z siłą intelektu, marzeń oraz udoskonaleń.
Zgłoś się na konsultacje!