Sukces rozpoczyna się od tytułu?

Sukces rozpoczyna się od tytułu?

W sieci!

Podstawy copywritingu to przede wszystkim  - 1 zdanie – czyli tytuł. Po tym wpisie ukazuje się poziom fachowej wiedzy i kreatywność copy. Dlatego podczas studiów w Gdańsku o roli tekstu decyduje kilka czynników powiązanych w 1 całość.

Co ukazują wykłady?

- Strategię budowy profesjonalnego artykułu w sieci.

Kiedy szkielet odbiega od zasad copywritingu, walczysz z pierwszym zdaniem – zgłoś się do mnie po wsparcie internetowe, ponieważ poprawny wizerunek - to podstawa.

Na początku przygody zadajesz zasadnicze „?”

Ile tytułów posiada wpis?

Co cechuje doskonałą treść?

Czy poziom informacji – to 100% edukacja?

Czy ukazujesz autora w sposób poważny – czy zabawny?

Jakie oczekiwania stanowią przeszkody dla copy?

Czy w treściach zachowujesz umiar emocjonalny?

Czy całość współgra z określoną marką?

Bo o ile znasz się na pisaniu, o tyle copywriting to inna bajka.

Szybki Look – na tekst – to odpowiedź na te pytania.

Po scrollowaniu publikacji – przy 2 sekundach – powstaje lista braków, która wymaga profesjonalnej korekty. Dlatego o wyczerpaniu zagadnień decydują różne czynniki, w tym te wizualne łatwe do wyłapania.

Kiedy generujesz pomysły – zadbaj o ich autentyczność, przebojowość, unikalność, własną torowość,  inność, a nie powielaj znanych narzędzi i kanałów.

Wartość człowieka, to osobowość – z siłą intelektu, marzeń oraz udoskonaleń.

Zgłoś się na konsultacje!

 

Przejdź do góry strony