Sukces – to zaplanowana kampania reklamowa!
W sieci!
Kampania reklamowa zawiera 2 ukryte zadania:
1. Reklamuje określone usługi.
2. Reklamuje firmy.
Udział w takim przedsięwzięciu traktuję, jako spore wyróżnienie i dobrą copywriterską zabawę. Bo od zdjęcia i tekstu – buduję nową markę. Główny cel takiego przedsięwzięcia, to operatywne i konstruktywne działania, które, na etapie zaawansowanych prac, wpływają na kształt określonego produktu.
W pomyśle!
Towar – jako element przyrody.
Przesłanie – magia świąt BN.
Wizualność – to pomysły na zdjęcia i twarz danej marki oraz podłączony – tekst.
Kampania reklamowa zmusza więc do systematycznej pracy wtapianej w kształt zielonego drzewka.
Moc oddziaływania – to stałe nakreślanie pozytywnych postaw, to nakłanianie do przekazywania dobrych prezentów oraz wynoszenie na szczyt góry silnych wartości, podpieranych rodzinną tradycją, wynikającą z odniesienia do świąt BN.
Copywriting gwarantuje zatem pewną magiczność, podtrzymuje wszystko zasobami sieci.
W tym obrazie Lębork stanowi nowy inkunabuł.
Dlatego:
Poczuj namiastkę codziennego Betlejem.