Sylwia Skroś – jako marka copywritingu?

Sylwia Skroś – jako marka copywritingu?

W sieci!

Dlaczego 1 słowo: marka – to 100 działań strategicznych. Jak dochodzi do budowy wirtualnego wizerunku? Czy wyrazy i zdania tworzą szkielet do normalnego uwieczniania wszystkich kroków?

***

- Posiadam 20 – letnie doświadczenie pisarskie, które - od początków pracy zawodowej - wpływa na osobiste pasje i aktywność społeczną. Współpracuję z różnymi grupami społecznościowymi, Zespołami muzycznymi, artystami, politykami, samorządowcami, Vipami, członkami Stowarzyszeń, plastykami, fotografami, firmami, od zawsze z bogatym wachlarzem pomysłów na szybką promocję.  Badam dane środowisko. Wczuwam się w różne role życiowe. Tworzę siebie przy wsparciu innych osób. Dążę do celu, który przekłada się na elektronikę. Nadaję też nowego życia artystycznego przy  wydarzeniach kulturalnych i magicznych wystawach. Fotografuję efekty własnej pracy. Pokazuję dobre przykłady.

U copy!

Budowa marki zajmuje 1 rok, 20 lat? Stale potęguje zakres działań, wymusza różne reakcje i marzenia. Dlatego pokazuję moją pracę w kalendarzu wydarzeń. Tworzę treści –„od zawsze”. Bo wszyscy w mieście widzą mnie z aparatem fotograficznym i notatnikami, ponieważ prowadzę własną gazetę i blog modowy. Bardzo często przenoszę ludzi do świata wirtualnego, dyskutuję z nimi o ich zainteresowaniach, podpowiadam ciekawe rozwiązania strategiczne.

Co dają treści?

Wizualizacja i czytelność dobrego przekazu, to podstawa każdej marki, którą wyprowadzam na szczyty gór. Ludzie oceniają Cię po tym, co widzą, co czytają. Profesjonalna odsłona - słów i zdjęć - nakreśla, bowiem jakość współpracy, pokazuje aktywność Firmy, osoby publicznej, a na końcu drogi wymusza nawiązywanie nowych kontaktów. Dlatego praca copywritera, który pozostaje w ukryciu i ciszy, stanowi cenną kropkę nad „i”.

- I kiedy stawiasz na perfekcję, osiągasz cele,

- I kiedy pokazujesz rozsądne przykłady, przyciągasz tłumy,

- I kiedy odbijasz wartości, zmuszasz do pozytywnych komentarzy.

O roli copywritingu wypowiadają się zawsze różni eksperci. Obecnie to jednak - zakres i zasięg - określają sieć dalszej współpracy. Bo...Szacunek. Dystans. Obiektywizm. Prawda. One potwierdzają przynależność do danych poglądów i budowy marki. A człowiek, jako narzędzie, stanowi wówczas potencjał z planami na doskonałą przyszłość.

Wybierz fonię -  505 060 972.

 

Przejdź do góry strony