Tego nie wyobrażaliście sobie o słowach! – luka informacyjna.
Mowa internetowego ciała!
Siła głosu ukazuje: ważność słów, styl zachowania mówcy, wrażliwość na bodźce. A w copywritingu - celowa cisza, to „……….”, podkreślanie ważności każdego nowego zdania, to „!”, opuszczanie z tonu, to „ .”, dlatego 2 zagadnienia przenikają się wzajemnie. Wszystkie sygnały docierają do mózgu, a następnie wychodzą z ciała w formie licznych gestów. U copy – sposób tworzenia treści odbija emocje autora tekstów, ale przede wszystkim daje społeczne znaki…..Wartość słów – to jednak potęga każdego przywódcy, dlatego siła głosu i oznaczeń, to wyznaczniki gotowości do walki.
Treści – Tak i Nie!
Treści pozytywne przyciągają czytelnika do kreatywnego życia. Treści negatywne wzbudzają sporo zamieszania i buntu.
Na – TAK!
Po definicji słów, spoglądasz na życie z uśmiechem.
Na – Nie!
Po definicji słów – wycofujesz się.
Liczy się prezentacja!
U konferansjera liczy się prezentacja: mody, zdań, osobowości, poczucia humoru.
U copywritera – liczy się prezentacja danego tematu.
W tych 2 schematach odbiorca komunikatów zapamiętuje wartościowe słowa, odczuwa emocje, wierzy w prawdę, wnika w wartość przekazu, buduje markę, poszukuje wiarygodnych źródeł.
Adresat!
Poglądy docierają do adresatów treści: w TV, na koncertach, podczas wystąpień publicznych, a także przy pomocy Internetu. W sieci liczy się , bowiem – grupa docelowa. W realnych świecie – liczy się żywy człowiek.
Talent i umiejętność wyrażania zdania!
W 2 przypadkach osoba utalentowana podbija serca wszystkich odbiorców, gdy w grę wchodzi:
- talent,
- sposób wygłaszania opinii.
Słowa odgrywają więc znaczącą rolę. Ukazują mocne i słabe strony danego wydarzenia, ale przede wszystkim dają wiarę w konkretny cel. W przypadku firmy – budują fundament.
Zadzwoń: 505 060 972