Tego nie wyobrażaliście sobie o słowach! – luka informacyjna.

Tego nie wyobrażaliście sobie o słowach! – luka informacyjna.

Mowa internetowego ciała!

 Siła głosu ukazuje:  ważność słów, styl zachowania mówcy, wrażliwość na bodźce. A w copywritingu  - celowa cisza, to „……….”, podkreślanie ważności każdego nowego zdania, to „!”, opuszczanie z tonu, to „ .”, dlatego 2 zagadnienia przenikają się wzajemnie. Wszystkie sygnały docierają do mózgu, a następnie wychodzą z ciała w formie licznych gestów. U copy – sposób tworzenia treści odbija emocje autora tekstów, ale przede wszystkim daje społeczne znaki…..Wartość słów – to jednak potęga każdego przywódcy, dlatego siła  głosu i oznaczeń, to wyznaczniki  gotowości  do walki.

Treści – Tak i Nie!

Treści pozytywne przyciągają czytelnika do kreatywnego życia. Treści negatywne wzbudzają sporo zamieszania i buntu.

Na – TAK!

Po  definicji słów, spoglądasz  na życie z uśmiechem.

Na – Nie!

Po  definicji słów –  wycofujesz się.

Liczy się prezentacja!

U konferansjera liczy się prezentacja: mody, zdań, osobowości, poczucia humoru.

U copywritera – liczy się prezentacja danego tematu.

W tych 2 schematach odbiorca komunikatów zapamiętuje wartościowe słowa, odczuwa emocje, wierzy w prawdę, wnika w wartość przekazu, buduje markę, poszukuje wiarygodnych źródeł.

Adresat!

Poglądy docierają do adresatów treści:  w TV, na koncertach, podczas wystąpień publicznych, a także przy pomocy Internetu. W sieci liczy się , bowiem – grupa docelowa. W realnych świecie – liczy się żywy człowiek.

Talent i umiejętność wyrażania  zdania!

W 2 przypadkach osoba utalentowana podbija serca  wszystkich odbiorców, gdy w grę wchodzi:

- talent,

- sposób wygłaszania opinii.

Słowa odgrywają więc znaczącą rolę. Ukazują mocne  i słabe strony danego wydarzenia, ale przede wszystkim dają wiarę w konkretny cel. W przypadku firmy – budują fundament.

Zadzwoń: 505 060 972

Przejdź do góry strony