Telekomunikacja: kreatywność i wiedza? To proste!

Telekomunikacja: kreatywność i wiedza? To proste!

W zasięgu Gdańska!

Konferencja zorganizowana przez Wyższą Szkołę Bankową w Gdańsku to ukłon w kierunku dominującej mody – na telefony komórkowe, FB, Insta, działania promocyjne w Internecie i nagły przeskok, w dobie Pandemii,  wnikający w  kanały, które obowiązują na całym  świecie, ale w naturalnym rytmie dotykają rzeczywistości. Wybuch Koronawirusa otwiera, bowiem wszystkie drzwi na: zakresy i zasięgi prowadzonych aktywności. Dlatego teraz – mądry szef firmy – inwestuje w potencjał osób, które zarządzają wirtualnością. To czas wzrostu, skutecznej promocji, umiejętnego pisarstwa, copywritingu i udoskonalenia  kanałów komunikacji.

Copywriter w cenie:

- w sklepie, działalności, sprzedaży, operatywności słownej, pokazowej, prezentacyjnej, reklamowej, pomysłowej na: budowę  marki, grę wyrazów, skojarzeń, impulsów, zdjęć.

W modzie marki odzieżowej!

Wizerunek Firmy, to pola działalności omówione na przykładzie mody odzieżowej, która podbija rynki sprzedażowe w Internecie. Szybkie reakcje  -  mądrych Szefów znanych marek -  pokazują kierunki rozwoju sklepów w formie wysyłkowej, przy zachęcaniu do wybrania określonego towaru, głównie  dzięki publikacji umieszczonej na  FB, Insta i stronie internetowej. Szczegóły pozyskiwania klientów wzbudzają zachwyt, ale w tej grze o przetrwanie liczy się wirtualność.

Nowe zjawiska sieciowe!

Przy dobrej technologii zdobywam wiedzę i oceniam doświadczenie sprawdzonych liderów, którzy w określonej  pracy, na rzecz społeczności, zauważają także role: przywódcze kreatorów, doboru miejsc na zdjęcia i prace przy laptopie, ale i psychologiczne tajemnice ludzkiego umysłu. Dlatego w pracy, na rzecz każdej  Firmy, liczą się wszystkie czynniki: od zadowolonego pracownika, po pasje, warunki bytowe, zaufanie, wolne pola do popisu umiejętności i talentów, swobodę wypowiedzi, ścieżki kariery, rozwój osobisty.  

Nowe spojrzenie!

Jeszcze w XXI wieku spotykam osoby, które uważają, że laptop i komórka to całe zło tego świata. Brak dostosowania się  do naszych czasów lekko szokuje. Na szczęście wzmacniam się podejściem wykładowców, którzy nadają na tych samych falach, a ich wykłady to przyjemność i zrozumienie tego tematu. Firmy – stawiają więc wszystko na innowacje, kreatywnych promotorów różnych zagadnień, którym dają swobodę wypowiedzi i płaszczyzny do działań, ale w contencie m.in. modowym. Etap wzrostu technologicznego nagle wszystko zmienia. Wymusza ruchy, posty, artykuły i profesjonalne fotografie. Bo kiedy świat zamyka drzwi wejściowe, otwiera okna sieciowe.

Przejdź do góry strony