Twórcza podstawa do zadania? Liczy się pomysł i talent.

Twórcza podstawa do zadania? Liczy się pomysł i talent.

Copywriting wspomagam projektami!

Przeglądając moje WWW pewnie zauważyłeś, że sporą ilość  prac, które wykonuję opieram na większych i mniejszych projektach. Od pracy zawodowej w bibliotece, wspomaganej warsztatami plastyczno - literackimi, po gigantyczne wydarzenia kulturalne,  odbywające się na scenie:

-  przy głównym Placu w mieście albo w kinie.

Słowa – to podstawa!

Treści asystują, bowiem, już przy zaproszeniach na imprezy, po relacje końcowe  w trakcie zaplanowanych przedsięwzięć. Słowa krążą  w sieci i oddają ducha, który towarzyszy młodzieży, dorosłym, czy na  spotkaniu politycznym.

Każdy z projektów, to nowa książka – wspólna  relacja z życia. To inny wymiar i sens treści. Przechodzę zatem od :

- kultury,

- imprez masowych,

- warsztatów,

- forum,

- konkursów,

po innowacyjne zapasy słów zdobywających serca czytelników.

Zmienność – dominuje w newsach!

Copywriter przypomina więc kameleona, który posiada umiejętność przystosowania się do określonej sytuacji. Natychmiast zmienia – styl, słownictwo, formę, kanał komunikacji, gdyż odpowiada za sprawy poważne i rzeczowe. Nie lekceważy misji, ale za to ufa w cel. Copywriter, to osoba godna zaufania, dla której projekt wyznacza siłę na najbliższe miesiące. Sposób pracy podzielonej na zadania rozkłada się więc na różne osoby, wnika w codzienne obowiązki i powoduje, że efekt końcowy stanowi – nowy wymiar odniesienia do twórcy.

Zadanie – wnosi pierwiastek nowości!

Przy natychmiastowej  analizie pomysłu buduję szkielet – jako podstawę. Dokładam do niego kolejne składniki, upiększam, szlifuję, wierzę w sens tego, co zapisuję. Liczę, że forma realizacji  zadania przypadnie do gustu każdej z zainteresowanych stron. Wsłuchuję się w podpowiedzi, urozmaicam je nowościami technologicznymi, śledzę trendy, bo wiem, że – ktoś taki:

- jak Ty – liczy na mnie w 100%.    

Przejdź do góry strony