Twórcza podstawa do zadania? Liczy się pomysł i talent.
Copywriting wspomagam projektami!
Przeglądając moje WWW pewnie zauważyłeś, że sporą ilość prac, które wykonuję opieram na większych i mniejszych projektach. Od pracy zawodowej w bibliotece, wspomaganej warsztatami plastyczno - literackimi, po gigantyczne wydarzenia kulturalne, odbywające się na scenie:
- przy głównym Placu w mieście albo w kinie.
Słowa – to podstawa!
Treści asystują, bowiem, już przy zaproszeniach na imprezy, po relacje końcowe w trakcie zaplanowanych przedsięwzięć. Słowa krążą w sieci i oddają ducha, który towarzyszy młodzieży, dorosłym, czy na spotkaniu politycznym.
Każdy z projektów, to nowa książka – wspólna relacja z życia. To inny wymiar i sens treści. Przechodzę zatem od :
- kultury,
- imprez masowych,
- warsztatów,
- forum,
- konkursów,
po innowacyjne zapasy słów zdobywających serca czytelników.
Zmienność – dominuje w newsach!
Copywriter przypomina więc kameleona, który posiada umiejętność przystosowania się do określonej sytuacji. Natychmiast zmienia – styl, słownictwo, formę, kanał komunikacji, gdyż odpowiada za sprawy poważne i rzeczowe. Nie lekceważy misji, ale za to ufa w cel. Copywriter, to osoba godna zaufania, dla której projekt wyznacza siłę na najbliższe miesiące. Sposób pracy podzielonej na zadania rozkłada się więc na różne osoby, wnika w codzienne obowiązki i powoduje, że efekt końcowy stanowi – nowy wymiar odniesienia do twórcy.
Zadanie – wnosi pierwiastek nowości!
Przy natychmiastowej analizie pomysłu buduję szkielet – jako podstawę. Dokładam do niego kolejne składniki, upiększam, szlifuję, wierzę w sens tego, co zapisuję. Liczę, że forma realizacji zadania przypadnie do gustu każdej z zainteresowanych stron. Wsłuchuję się w podpowiedzi, urozmaicam je nowościami technologicznymi, śledzę trendy, bo wiem, że – ktoś taki:
- jak Ty – liczy na mnie w 100%.