Tworzenie treści - to innowacja! Z copy dość szybka!

Tworzenie treści - to innowacja! Z copy dość szybka!

W schematach!

Profesjonalne treści zawierają copywriterskie schematy, rozbudowane o innowacyjne słowa. Każda dziedzina wiedzy – to doza nowych informacji, które w dobie XXI wieku posiadają naleciałości modowe.

Moda na tytuły.

Moda na reklamy.

Moda na skuteczne zdania.

Moda na artykuły, które zawierają nutkę nostalgiczności i przebojowości.

W treściach!

 Teksty w zależności od tematyki buduję więc na nowoczesnych zasadach. Normy copywriterskie – to tylko szkielety, ich budowa, to prawdziwa  innowacja.  Jako przypraw używam – pomysłów. Bo  pomysły – koniecznie potrzebują  nowatorskości,  która codziennie przybiera  dość ciekawą formę. Wszystko zależy zatem  od – organicznego narzędzia, czyli – mózgu. To w nim ukrywa się natchnienie, motywacja, impuls, słowo, zdanie i myśl przewodnia. Mózg – copy – to taka stara maszyna do pisania. To instrument –  do gry. On najpiękniej  wytwarza romantyczne dźwięki. Właśnie, dlatego wiedza, to tylko wstęp, cała innowacja – mieszka w pracy – umysłu.   

W dłoniach!

Poza mózgiem, jako sterownikiem treści, liczą się dłonie. Od pierścionków, które układają się przy pomalowanych paznokciach, po osobistą  biżuterię – to wszystko pozwala, bowiem  dolewać wiary w kreatywny cel. Układ palców na klawiaturze, zmysłowe dotykanie literek, to nostalgiczna podróż do wyrażania emocji osoby zamawiającej artykuły, bądź posty. To ceremonia delektowania się słowami i wyznacznikami nowego obrazu tego świata. Copywrtiting przyciąga jednak i stare, dawne – czasy, w których rolę książek, lamp naftowych i koronek – pobudza  uroczy wieczór czytelniczy. Do tego nastroju – damy zajmują miejsca przy fortepianach, skrzypcach, a potem w blasku przygaszonego  światła – czytają i analizują wszystkie słowa.  Bo czynność tworzenia treści dotyka natychmiastowego czytelnictwa i obiegu cennych informacji.

W sieci!

W copywrtingu – liczy się także  nastrój. To co wypowiada copy – tak, to – co fotografuje copy – tak, ale to jaki nadaje temu klimat – to indywidualna ścieżka z jego wizji artystycznej. W tym wszystkim pomaga zatem zacięcie plastyczne, które w ułożeniu przedmiotów, wybranym krajobrazie, czy przesłaniu – oddaje ducha kreatywności. W sieci właśnie to wszystko – wpływa na reakcje odbiorców, którzy dość przyjaźnie płyną do wyznaczonych ludzi, miejsc i mądrych wyobrażeń z przeszłości.

Copywriting – to podróż. Zamów usługę!

Tel.505 060 972

sskros [AT] gmail [DOT] com

 

 

 

 

 

 

Przejdź do góry strony