Udany projekt książkowy o copy! Zobacz druk!

W sieci i na papierze!

Wspólnie z firmą  PIOMARI  udało się nam złożyć nowy projekt książkowy dotyczący copywritingu. Jego celem pozostaje  więc utrwalenie myśli ludzkiej,  pracy przy blogu copywritierskim i prywatnych przemyśleń. Siła oddziaływania, wywierania wpływu – to kombinacja trafnych słów - które uderzają w potrzeby każdego klienta. To motywacja do informowania o zaletach wynikających z zaangażowania grupy osób pragnący budować specjalistyczne teksty w dość rozbudowanej  - sieci.

Na kartkach!

Każda publikacja to – celowe zatrzymanie czasu. To dar – jednego człowieka – czyli autora –dla innych pokoleń, członków rodziny, przyjaciół i znajomych. To ułamek twórczych przeróbek – uchwyconych na innowacyjnej  przestrzeni. To fragment – z  życia.

Zobacz zdjęcia.  

 

Udany projekt  książkowy o copy! Zobacz druk!
Udany projekt  książkowy o copy! Zobacz druk!
Udany projekt  książkowy o copy! Zobacz druk!
Udany projekt  książkowy o copy! Zobacz druk!
Udany projekt  książkowy o copy! Zobacz druk!
Udany projekt  książkowy o copy! Zobacz druk!
Udany projekt  książkowy o copy! Zobacz druk!
Udany projekt  książkowy o copy! Zobacz druk!
Udany projekt  książkowy o copy! Zobacz druk!
Udany projekt  książkowy o copy! Zobacz druk!
Udany projekt  książkowy o copy! Zobacz druk!
Udany projekt  książkowy o copy! Zobacz druk!
Udany projekt  książkowy o copy! Zobacz druk!
Udany projekt  książkowy o copy! Zobacz druk!
Udany projekt  książkowy o copy! Zobacz druk!
Udany projekt  książkowy o copy! Zobacz druk!
Udany projekt  książkowy o copy! Zobacz druk!
Udany projekt  książkowy o copy! Zobacz druk!
Udany projekt  książkowy o copy! Zobacz druk!
Udany projekt  książkowy o copy! Zobacz druk!

Przejdź do góry strony