Uśmiech – jako psychologiczny klucz do copywritingu!

Uśmiech – jako psychologiczny klucz do copywritingu!

W zamku!

Copywriting powiązany z działaniami biznesowymi uprasza się o odrobinę szczerego uśmiechu. To główny klucz do drzwi w sieci. Wszystkie spotkania wymagają  jednak planu.

Dlatego…

Już o poranku tworzę szkielet do:

- zrealizowania  pomysłów, przełożenia ich na zadania i ukazania w necie.

Po godzinie  14:00 umawiam się ze znajomymi, aby potem uczestniczyć w licznych przedsięwzięciach.

Nie zapominam jednak o psychologicznym podejściu do życia.

Zakładam, że optymizm ułatwia załatwienie każdej sprawy.

Pogoda ducha zapewnia – luz,  lekkie i poważne -  podejście do każdego  problemu, otwiera okna na świat, działa na ludzi aktywizująco, wydłuża żywot – dlatego  uśmiecham  się i żartuję.

Wszystkie relacje buduję przy kawie i słodkim ciastku ( np. w Różanej, lęborskich kawiarniach, lokalach gastronomicznych). Kreatywność wyzwala , bowiem  emocje. Słucham  zatem wypowiedzi, podejmuję natychmiastowe decyzje. Nigdy nie wyznaczam   dłuższego dystansu do określonego celu. Stawiam pewne kroki. Przeskakuję przeszkody. Widzę na końcu drogi – prawdziwą Arkadię.

Planując współpracę tworzę wstępny scenariusz ( wyobrażam sobie zawsze efekt końcowy). Badam teren…. Piszę…. teksty.

Bywam lekko formowalna.

Bo wtedy…

Plusy dobrego nastawienia są zawsze widoczne. Należą do nich – przyjazne kontakty, zaufanie, dobre wybory, rozwój osobisty, strategiczne dążenie do sukcesu, skuteczna promocja.

Psychologia zmusza do znalezienia odpowiedniego miejsca na świecie. Oceniam zatem: moje możliwości, pomysłowość, a następnie działam. Dążąc do celu podejmuję konkretne ruchy. Przeznaczam czas na kroki i odczuwam szczęście, bo….

- uśmiecham  się i żartuję.

Przejdź do góry strony