Wiara w kreatywność. To podstawa!

Wiara w kreatywność. To podstawa!

W tworzeniu treści!

Nakreślanie wybranych – m.in. modowych tematów -  wymaga:

- poświęcania czasu,

- operatywności,

- wiecznej kreatywności.

Copywriter  bawi się więc w skojarzenia, buduje  historie, które zazębiają się z galeriami zdjęć i zaproponowanymi treściami. Szybkość decyzji, ich trafność, dynamizm, zwracanie uwagi na szczegóły i logiczne powiązania, to  sens drogi na płaszczyźnie: On i Firma.

W sieci!

Układ wyrażeń, znaczenie literek, jako kluczy, podkreślenia, a także  temat opisujący zagadnienia, to konkretny wybór. Nić powiązań, celowych odskoczni od spraw oczywistych, umiejscawiania ich w innych realiach, gwarantują zatem - sukces. Zatrzymują  uwagę – Czytelnika. Zmuszają  do wykonania ruchu – włożenia produktu do koszyka. Bo…..To dość skutecznie działa.

Rola copy!

Przed przystąpieniem do stworzenia artykułu następuje moment wymyślenia otoczki, czyli „story”. Jej głębia i prawie logiczno - zmysłowe trendy – to bardzo często celowa odskocznia. Copy porywa odbiorcę do ciekawych miejsc, w których korzysta z pięknych przedmiotów. Taka strategia marketingowa zatrzymuje ludzi na WWW, fb, bo sprawia, że i Oni pragną tego doświadczać.

***

 Pragną (  smakować, wnikać, uczestniczyć),

Pragną dotykać,

Pragną posiadać to w domu.

***

Wizja każdej Firmy zmusza zatem do planowego działania, które nakreśla cały schemat przewidywalnych   - reakcji.

 

 

 

Przejdź do góry strony