Wiara w kreatywność. To podstawa!
W tworzeniu treści!
Nakreślanie wybranych – m.in. modowych tematów - wymaga:
- poświęcania czasu,
- operatywności,
- wiecznej kreatywności.
Copywriter bawi się więc w skojarzenia, buduje historie, które zazębiają się z galeriami zdjęć i zaproponowanymi treściami. Szybkość decyzji, ich trafność, dynamizm, zwracanie uwagi na szczegóły i logiczne powiązania, to sens drogi na płaszczyźnie: On i Firma.
W sieci!
Układ wyrażeń, znaczenie literek, jako kluczy, podkreślenia, a także temat opisujący zagadnienia, to konkretny wybór. Nić powiązań, celowych odskoczni od spraw oczywistych, umiejscawiania ich w innych realiach, gwarantują zatem - sukces. Zatrzymują uwagę – Czytelnika. Zmuszają do wykonania ruchu – włożenia produktu do koszyka. Bo…..To dość skutecznie działa.
Rola copy!
Przed przystąpieniem do stworzenia artykułu następuje moment wymyślenia otoczki, czyli „story”. Jej głębia i prawie logiczno - zmysłowe trendy – to bardzo często celowa odskocznia. Copy porywa odbiorcę do ciekawych miejsc, w których korzysta z pięknych przedmiotów. Taka strategia marketingowa zatrzymuje ludzi na WWW, fb, bo sprawia, że i Oni pragną tego doświadczać.
***
Pragną ( smakować, wnikać, uczestniczyć),
Pragną dotykać,
Pragną posiadać to w domu.
***
Wizja każdej Firmy zmusza zatem do planowego działania, które nakreśla cały schemat przewidywalnych - reakcji.