Wielostronność wszystko tłumaczy. Tu i teraz.
W sieci marzeń!
Początek mojej aktywności w sieci stawia sporo wyzwań. Nie przechodzę jednak obok nich obojętnie, wsłuchuję się w marzenia, badam zakamarki wyobraźni, współpracuję z większością różnych społeczności oraz osób zatrudnionych w instytucjach kulturalnych.
Doskonałe przedsięwzięcie – to Festiwal Muzyki Chrześcijańskiej „Communio”. Wzbogacam go o – pierwszą w Lęborku – „Wystawę sacrum w witrynach sklepowych”. Idę przez miasto z odwagą do podjęcia się zadania innowacyjnego i nietypowego. Stawiam pierwsze kroki w temacie aktywności podpartej wyjątkowymi pomysłami i artystycznymi rozwiązaniami.
Praca w epoce dialogu!
Budując szkielet do pracy z zakresu bibliotekoznawstwa ukazuję moc – dialogu. Uczę się i czytam w czytelni uniwersyteckiej: książki i gazety wydawane na całym świecie, które łączą wszystkich ludzi, budują most dla:
- ateistów, osób wierzących, a także tych tworzących wielką kulturę i politykę. To słowo dialog – dominuje w moich działaniach. Współpracuję z różnymi środowiskami, tworzę dla nich teksty, wykonuję zdjęcia, a także podpowiadam nowe pomysły na promocję w sieci:
- spełniam osobiste marzenie, uruchamiam bookcrossing w kościele NMP Królowej Polski,
- realizuję konkurs plastyczny na Lęborską Maskę Jasełkową,
- tworzę Forum Młodych „Menadżerowie Pana”,
- wydaję „Lęborskie Fakty Młodych”,
- zakładam blog modowy,
- występuję w roli konferansjera,
- składam książki.
Rola copywritingu!
Zadania copywriterskie traktuję, jako wyzwania. Każde z nich dotyczy innej społeczności i zagadnienia. W związku z tym zasiadając do WWW, fb – przestawiam sposób myślenia na inne tory. 15 minut – rozmyślam o chrześcijaństwie, Kaszubach, uczniach, modzie, plastyce, wydarzeniach kulturalnych, gdyż w tym czasie skupiam się tylko na jednym temacie. Spore znaczenie w copy odgrywa jednak wyobraźnia, która dostarcza z 1000000000 pomysłów na interesujące skojarzenia i bodźce myślowe. Udzielam się społecznie bazując na kontaktach z instytucjami, które, w połączeniu z utalentowanymi pracownikami, nadają pracy nowego spojrzenia na – ogrom lęborskiej kultury.
Towarzysz – copy!
Realizując zadania wykorzystuję pojęcie copywritingu. To on pozwala promować ludzi, zachęca do informowania, motywuje mnie do publikacji, nadaje sens życiu, towarzyszy podczas wszystkich dni w ciągu całego roku, wzmacnia przekaz treści, odciska ślad w myśleniu każdej jednostki, pobudza do aktywności, pozwala współpracować z różnymi środowiskami.
Copywriting – to podstawa do wielostronności.
Copywriting – to podstawa do operatywności.
Copywriting – to cenne słowa.