Wielostronność.Tak przyciąga nowa siła informacji?

Wielostronność.Tak przyciąga nowa siła informacji?

Wielostronność spojrzenia na treści!

Tworzenie postów, artykułów i  grafiki, to 1 wspólna droga do konkretnego zadania. Osiągasz cel, gdy copywriter: pokazuje przykładowe zagadnienia, ubiera, to wszystko w otoczkę, a następnie zmusza do – reakcji.

Wykonujesz  ruch:

- czyli wkładasz towar do koszyka,

- rozmyślasz o takiej propozycji sprzedażowej,

- wracasz do tego tematu po 1, 2,,3 ,4 ,5 dniach,

- poszukujesz zasobów wiedzy zbieżnych tematycznie.

Szybkość informacji!

Natychmiastowa zajawka treści, to 1 krok.  Lekkie rozwinięcie tematu – to 2 krok. Sedno w zaproponowanej  treści – to przekaz właściwy.

Czy spora ilość znaków coś zmienia?

To zależy od formy komunikacji:

- na fb – załączasz: link do artykułu, bądź grafikę i 3 zdania – ale dość trafne, pobudzające do dobrej czynności  i z wielką mądrością życiową.

- na WWW – publikujesz artykuły, idealne do czytania przy kawie, relaksacji, w podróży.

- na Insta – zachęcasz do oglądania migawki zdjęciowej, z subtelnymi przekazami informacji.

Dlaczego słowa przyciągają czytelnika i klienta?

Przygoda z pochłanianiem wyrazów przenosi Cię do innej rzeczywistości, bardzo często tej wymarzonej, gdyż pragniesz idealizmu, piękna i delikatności. W zabieganym rytmie dnia nie masz czasu na „degustowanie” treści, przemieszczasz się z 1 miejsca do 2, pochłaniasz posiłki, pracujesz, opiekujesz się dziećmi, załatwiasz z 10000 spraw, żyjesz w szybkim tempie. Dlatego, gdy zbliża się ta idealna chwila, to leżysz już na kanapie i wymyślasz nowe zakupy. Wybierasz sklep, towar, a następnie:

- czytasz informacje.

W tym momencie rozpoczyna się zadanie dla copywritera. W zapasie posiadasz 2 sekundy. I nagle, jako  czytelnik stwierdzasz: „O matko…co to za „odlotowy” tekst, bądź przenosisz się do miejsca, w którym pochłaniasz ( … ) ”.  Pragniesz odczuwać satysfakcję, entuzjazm, euforię – wybierać nowe prezenty, dążyć do zmian, kosztować ciekawych formy sprzedażowych, gdyż współczesny świat stawia wszystko na Internet. Pierwszy etap prowadzi Cię do telefonu komórkowego, dlatego wklepujesz słowa klucze i wtedy wyskakują strony…..ale aktywność na nich zależy do umiejętności  copywritera.

Wielostronne ujęcie sprzyja: zabawie i przeskakiwaniu po wskazanych tematach, interesującemu  spojrzeniu na otoczenie, sugestywnemu zapakowaniu zakupów, poszukiwaniu nowości sprzedażowych, odkrywaniu podpowiedzi: co, gdzie, kiedy -  warto wybrać także dla siebie, zmierzaniu do trendów mody, a na końcu do  konkretnych  wyborów w sieci.

Przejdź do góry strony