Wszystkie teorie o treściach. Webwriting wkracza do akcji.
Komunikacja rynkowa!
Jako rzecznik prasowy szkoły, redaktor naczelny gazety, blogerka - dość często komunikuję się z przedstawicielami konkretnych instytucji, osobami prywatnymi i dziennikarzami. Na rynku marketingowym podejmuję zawsze „szybkie” decyzje. Przesyłam maile, telefonuję do określonych firm, umawiam się na spotkania.
Zaproszenia – to 2 kawy!
Przy takim trybie życia, otrzymuję zaproszenia na wybrane przedsięwzięcia. Większość z rozmów, połączonych z koniecznymi formalnościami, przeprowadzam w lęborskich kawiarniach i domu. Uczestniczę więc w ważnych wydarzeniach:
- politycznych, kulturalnych, religijnych i oświatowych. Papierowe wersje zaproszeń ustawiam w klimatycznych wnętrzach, aby, przy promocji lęborskich zadań, ukazywać także wymiar osobowy naszego lokalnego środowiska.
W sieci!
Praca zawodowa spełnia moje prywatne marzenia. Łączy treści zawarte w książkach, marketingu internetowym, copywiritingu, bibliotekarstwie, z szerokimi możliwościami podróżowania po okolicznych miejscowościach. Funkcjonuję zatem w odmiennych dziedzinach wiedzy, zarządzam zakresem i zasięgiem informacji, aby dość dynamicznie wypromować konkretne przedsięwzięcia. W takich warunkach komunikuję się z 700 osobami i Dyrektorem placówki, następnie obmyślam strategię dla obiegu treści. Marketing wymusza natychmiastowe koordynowanie i podejmowanie trafnych decyzji. A to w dobie elektroniki pomaga osiągać liczne sukcesy.
Przy gazecie!
Praca redakcyjna wyzwala także potrzebę przebywania w samotności. To w izolacji od ludzi buduję najlepsze teksty. Spokój i cisza wpływają na poprawne wykonanie zadań. Bywa jednak i tak, że, w wielkim gwarze, tworzę artykuły tematyczne, gdyż szybki obieg informacji wymaga ode mnie natychmiastowej reakcji w sieci. Kontakt, z poszczególnymi osobami, odbywa się więc przez Internet, co, w dobie elektronicznych mediów, pozwala cenić czas pracy. Osobiście lubię jednak rozmowy telefoniczne i bezpośrednie wymiany zdań przeprowadzane w lęborskich kawiarniach i specjalnych salach, powiązanych z określonymi instytucjami.
Bo wtedy muzyka dobrze gra….
Zadzwoń do mnie i skorzystaj z usług copywritingu – 505 060 972
Napisz – sskrosATgmailDOTcom