Zaufanie. Dobra relacja. Czytanie w myślach! To ma sens!
W copywritingu!
Twórca treści internetowych, to artysta dobrych słów. On rzeźbi i maluje schematy, które przyciągają czytelników, a potem klientów. On zmusza do reakcji. On daje także wolność, ale i delikatnie naprowadza na właściwe tory.
4 - Kroki:
- Rozmowa bezpośrednia. ( Copy – czyta w myślach, notuje ważne decyzje i sformułowania, zna Firmę, bada jej plusy, tworzy promocyjne zdania).
- Rozmowa telefoniczna. (Copy – to dobry słuchacz).
- Maile (Copy – to odbiorca komunikatów, wyrobnik, motywator do działania).
- Obserwacje w terenie – (Copy – uważnie zatrzymuje wszystkie ważne chwile).
- Jako uczestnik licznych wydarzeń wynoszę z nich nowe doświadczenia, zdjęcia i treści z rozmów. Jako współpracownik z określoną Firmą - wczuwam się w charakter jej funkcjonowania, prowadzę rozmowy telefoniczne z właścicielami, mailuję, uzgadniam nowe rozwiązania i pomysły, ale także pozostawiam sobie nutkę oryginalnego spojrzenia i innowacji.
W reakcji!
Słowa wywołują sporo zamieszania, pokazują towary, nadają im życia, przenośni i wpływają na ruch w sklepie.
Liczy się więc zaufanie przewodnika myśli. Jego sposób budowania komunikatów oraz prezentacji wiedzy.
3 sposoby motywacji!
- Copy – zmusza do refleksji.
- Copy – pokazuje produkty z korzystnej strony.
- Copy – kieruje Cię do koszyka.
Sztuka – tworzenia treści sprzedażowych – to wiedza i profesjonalny opis każdego sklepu.