Znaki w sieci: słowa, zdania, potencjał marki!

Znaki w sieci: słowa, zdania, potencjał marki!

Wartość słów!

Copywriting – to Internet, zasięg, zakres tematyczny? To przygoda i interpretacja przekazu treści. W normalnych warunkach spotykasz się, więc z 50 osobami. W sieci ogląda wpisy 1000 odbiorców. Dlatego sam/a wybierasz formę konwersacji. Okazuje się jednak, że świat zmienia tory i chociaż przeciwnicy Internetu stale apelują o równowagę sił: Real – Wirtualność, to z pewnością zauważasz, że większość Firm działa sieciowo. Bo - Kto na Facebooku – ten żyje? Chyba tak. On/a tylko przypominają – dzień dobry – mamy nowy produkt, zajmujemy się (…), wykonujemy usługi z (…) itd.

Wartość spotkań!

Młode pokolenie przesiaduje w sieci, osoby starsze także – dlatego potencjalny klient nie spaceruje po ulicach miasta tylko wybiera (ofertę) na podstawie badań Internetu. Co wpływa na przebicie konkurencji?

- Cena,

- Pokaz produktów,

- Przyjazne treści,

- Dobra grafika.

Czy słowa – to zdania?

W copywritingu – słowa sprzedają, dlatego liczy się profesjonalizm i pojęcie estetyki. Dla czytelnika, facebookowca, IG – to, co zachwyca – zawsze wpada do koszyka. 1 osoba – 1 styl – 1 pomysł na Firmę – to klucz do sukcesu. A finanse? One przy wykorzystaniu mediów społecznościowych stale się powiększają. Dlatego towarzystwo przenosi się do innego fundamentu, w którym spora ilość użytkowników sieci mieszka o 1000 km od siedziby Firmy. A Ty – klikasz, odpisujesz na maile, wysyłasz towar i zarządzasz zdalnie.

Copy i Firma!

Doskonały materiał do sprzedaży przynosi potężne efekty, motywuje do pracy, przybliża sylwetki innych osób, tworzy most do dalszej współpracy, a na końcu drogi sprzyja pomnażaniu zysków. Wartościowe słowa – niosą wówczas cenne informacje, warte współpracy i koordynacji sieciowej.

Dlatego…

Fonia gra – 505 060 972

Przejdź do góry strony