10 wcieleń copywritera, o których nigdy nie wiedziałeś! – luka informacyjna.
Tematyka tekstów!
Wielostronność copywritingu polega na wrodzonej umiejętności tworzenia tekstów z różnych dziedzin wiedzy. Istnieją jednak tematy ulubione i te traktowane w odmienny sposób, ale podkładem do działań pozostają zawsze osobiste pasje i zainteresowania. Liczy się więc bogata wyobraźnia i talent.
Copywriter:
- wydaje książki,
- tworzy artykuły,
- buduje plastyczne posty,
- wczuwa się w dany zawód i bada zagadnienia,
- pozostaje oryginałem,
- działa samodzielnie lub w zespole ludzi nadających na tych samych falach,
- pokazuje ciekawe trendy,
- bawi się w skojarzenia tematyczne,
- nawiązuje do każdego tematu w sposób unikalny.
Copy i scenariusze:
- to kluczowe treści współgrające z projektami. Copy - to aktor, konferansjer, artysta, twórca, pomysłodawca, autor ról dla osób występujących na scenie, a na końcu drogi powiernik myśli i spostrzeżeń w sieci ( relacjonuje wydarzenia kulturalne, wykonuje zdjęcia, oddaje sprawozdania).
Copy i woluminy:
- to umiejętność wydawnicza, która z wirtualności trafia do składu kartek. Wyczucie stylu, tematu i tekstów wnika także w książki.
Copy i poeta:
- to wrażliwa osoba, która buduje wiersze, dotyka słowami, maluje krajobrazy, oddaje stan duszy.
Copy i artyzm:
- to twórca słów zasługujących na prawdziwą sztukę.
Copy i pomysłodawca projektów:
- to przedsiębiorca, który dopina wszystko na „ostatni guzik”, komunikuje się z innymi koordynatorami, dyrektorami, ale także mailuje, telefonuje i podpowiada nowe rozwiązania.
Copy i wystawa:
- to Jego publiczne prezentacje prac plastycznych, które podbudowują miasto i lokalną społeczność.
Copy i facebook:
- to zaklinacz treści i wzruszeń w minimalizmie.
Copy i gazety:
- to dziennikarz z powołania i społecznik.
Copy i animator kultury:
- to umysł podkręcony na pozytywne wibracje.
Wielość – w 1 osobie – to copywriting.
Wielość – w 1 osobie – to zbiór talentów.
Wielość - w 1 osobie – to wrodzony kameleonizm.