Blog

Szczęście – to słowny prezent?

Niedziela, 25 września 2022

Wydział Historyczny!

Zmiany językowe – to zakres prac dla badaczy literatury. Podczas uniwersyteckich egzaminów pojawia się, bowiem zakres wiedzy obejmujący:


30 literek w innym wymiarze? To norma!

Sobota, 17 września 2022

W sieci!

Każdy tekst,  po publicznej publikacji na WWW, FB – wymaga lekkiej korekty, ponieważ pojawiają się podmiany literek, wyrazów, zwrotów, określeń i znaczeń.


Zamień marketing, na wartość słów. W sieci to proste.

Wtorek, 13 września 2022

W konstrukcji tekstu!

Jako odbiorca treści uruchamiasz wszystkie zmysły, dlatego tak łatwo i naturalnie wyobrażasz sobie przedstawiony świat.

- Gorzka kawa wymaga małej kostki cukru, która dotyka kobiecego  podniebienia  i smakuje podobnie do czerwonych landrynek.


Pozytywne decyzje strategów. Wizerunek wymaga zadaniowości.

Niedziela, 4 września 2022

W kawiarni!

2 strategów omawia plan działania i okazuje się, że tylko 1 spójna wizja ratuje pozytywny  wizerunek. Od wyboru koloru, formy promocji, po szybkość ruchów przy klawiaturze i decyzji – nowe technologie wzmacniają markę.

Wiem, że


Sprzedaję reakcje: 1 pomysł na tekst z wizualizacją w sieci.

Sobota, 27 sierpnia 2022

Tekst ułożony zgodnie z wytycznymi:

- to szkielet, z wyrazami, które zachęcają do określonej reakcji.

Dlatego w copywritingu liczą się słowa klucze, wizualizacje treści i podłączenia całości pod różne nośniki informacji: od laptopów – po telefony komórkowe.


Jak żyć w gąszczu 1000 – słów?

Niedziela, 21 sierpnia 2022

W copywritingu!

W XXI wieku władzę do tworzenia treści posiadają wszyscy ludzie. Dlatego na studiach z tego zakresu poznaję podział: na manipulatorów i profesjonalistów. Czy fałszywe zdania – to prawda? Czy manipulacje słowne – to wyniki zazdrości.


Jak zbudować silną markę?

Sobota, 13 sierpnia 2022

W copywritingu!

Budowa marki, to wielopłaszczyznowy proces, dlatego liczą się w nim silne jednostki występujące indywidualnie i całe grupy firmowe.


Daj się „czytać”. Daj się zauważyć.

Piątek, 5 sierpnia 2022

W necie!

Większość postów, artykułów i branżowych publikacji – ginie w sieci. Mnogość treści, dostęp do telefonów komórkowych – to z 1 strony błogosławieństwo, z 2 strony przekleństwo. Dlatego wyłania się zawód – copywritera


Klimatyczne świece: oświetlają jakoś słów sprzedażowych?

Sobota, 30 lipca 2022

Dekoracje wnętrz!

Budowa artykułu – wpisu na blog – to dekoracja WWW, głównie za pośrednictwem słów. Ale w tym odczuciu i przygodzie czytelniczej liczą się:


Sprzedaż – tekst na miarę ceny?

Sobota, 16 lipca 2022

W Gdańsku!

Copywriting – to treści stworzone dla klienta, osobista marka, potencjał wolnego umysłu, ale po kierunku studiów następują liczne przeobrażenia na rynku copy. Podczas pandemii, w ramach przesiadywania w domach, jako – firma, właściciel dobrych marek, sklepikarz – sięgasz po nowe narzędzia internetowe.


Odkryj czas wakacji i treści dziennikarskich? To dobre!

Niedziela, 12 czerwca 2022

W mieście!

Jako dziennikarka Lęborskich Faktów Młodych – przymierzam się do relacjonowania lęborskich projektów. Dlatego o tej porze roku czekam na Lęborskie Dni Jakubowe


Przykładny copywriting? To trafne!

Sobota, 4 czerwca 2022

Z ćwiczeń!

Zajęcia prowadzone przez wykładowczynię UG – to wstęp do zagadnień zaprezentowanych na WSB.

Dlatego oferuję przykładny copywriting:

Lekcja Ernesta:


Zadzwoń do mnie. Napisz kilka zdań – czas i tak nas zaprowadzi do 1 drogi.

Piątek, 27 maja 2022

W zamyśleniu!

Zapach czarnych grubych ziaren unosi się w wirującym powietrzu. Senny dzień rozpoczyna się od wizyty w kawiarni. Dlatego, jako 1 zajmuję umowne miejsce. Czekam na… Klucz ptaków przelatuje nad zabytkową starówką


Copywriting z pomysłem. Samodzielność twórcza w dobrej ocenie.

Niedziela, 22 maja 2022

Pomysł buduje markę!

Treści przygotowane na WWW – to przede wszystkim projekty składające się z grafik, zdjęć i słów. Znawcy social mediów uważają, że współczesny świat opiera się


Pióro zatrzymane na łonie natury? To znaki XXI wieku!

Niedziela, 15 maja 2022

W Lęborku!

Zalety i wady pracy zdalnej udowadniają, że część obowiązków wykonuję w plenerze: na trawie, przy drewnianym stole w ogrodzie, w hotelu, w autobusie, w domu. Okazuje się, że pandemia przenika do ogólnych zasad copywritingu


Jak podsumować copywriting? Napisz do mnie!

Piątek, 6 maja 2022

Copywriting na telefon!

Wybierasz numer – 505 060 972 – umawiasz się na spotkanie, udział w wydarzeniu kulturalnym, w wąskim gronie towarzyskim – i uzgadniasz charakter wpisu treści. Prowadzisz firmę, działania publiczne – zamawiasz usługę.

W polach aktywności zajmuję się:



Przejdź do góry strony