Blog

Telekomunikacja: kreatywność i wiedza? To proste!

Czwartek, 15 października 2020

W zasięgu Gdańska!

Konferencja zorganizowana przez Wyższą Szkołę Bankową w Gdańsku to ukłon w kierunku dominującej mody – na telefony komórkowe, FB, Insta, działania promocyjne w Internecie i nagły przeskok, w dobie Pandemii,  wnikający w  kanały, które obowiązują na całym  świecie, ale w naturalnym rytmie dotykają rzeczywistości.


Chcesz zdobyć popularność bez wychodzenia z domu?

Czwartek, 8 października 2020

E – sieć!

Słynne słowa – public relations dotyczą pracy copywritera i zakresu różnych działań prowadzonych przez Firmy. W grę o popularność wnikają relacje z pracownikami, ale także prezentowane towary. Dana specjalizacja cechuje się, bowiem  produktami o określonych zaletach,


I kiedy liczy się sieć kontaktów biznesowych? Promocja usług!

Piątek, 2 października 2020

W Kraju!

O ile w Lęborku nie trzeba się przedstawiać, gdyż wszyscy się dobrze znamy i kojarzymy z jakości usług oraz przedsięwzięć, o tyle w przypadku klientów z Polski sytuacja przedstawia się już inaczej. Spotykam się prośbą o  podanie wykazu aktywności, osób, które ją poświadczą oraz realizacji różnych zadań.


Scenariusz to domena copy! Ruch sceniczny w tle!

Czwartek, 24 września 2020

W treściach!

Słowa  - o podłożu literackim -  dotykają kilku stron kartek, które układają się w zgrabną całość. Dlatego w październiku uwielbiam stan narodzin czegoś nowego i oryginalnego, czyli treści do Forum Młodych – Menadżerowie Pana, imprezy masowej która przebiega w kinie LCK Fregata.


Dlaczego AUTENTYCZNOŚĆ – to symbol prawdy?

Sobota, 19 września 2020

W ujęciu copy!

Czy cenisz prawdę, czy fałsz? Oczywiście z 90% społeczeństwa wybiera prawdę, 10% nie ma zdania, bo…zawsze istnieje perspektywa, w której  ….jednak czas pokazuje nowy kierunek rozwoju. Szybko. Bez długich przemyśleń. Natychmiast. Odruchowo. Spontanicznie. Prawda – wybiera ludzi kreatywnych do ambitnych zadań.


Dlaczego copywriting wzmacnia projekty? To profesjonalny poziom!

Piątek, 11 września 2020

W markach!

Dobry i skuteczny copywriting wzmacnia perfekcyjne projekty, gdyż, przy pomocy cennych słów, zapowiada dane wydarzenia, opisuje i relacjonuje ludzkie pomysły. A to wszystko wróży nowy zasięg i odbiór treści.


Pióro i twórczość muzy…w zapisie wyrazów i siebie.

Poniedziałek, 7 września 2020

W Warszawie i Lęborku!

O ile podróżujesz i nosisz w sobie bagaż doznań oraz cennych informacji, o tyle Twój pokładowy komputer, czyli „mózg”, wskakuje na właściwe ścieżki.


Copywriting – kręgosłup do dobrych zdań i fotografii?

Czwartek, 27 sierpnia 2020

W Lęborku!

Praca zdalna to m.in. przymiarki, czyli sprawdzanie na ”żywym tworze” zalet wizualizacji. Dlatego dla profesjonalnych firm  badam górowanie zdjęć z aparatu fotograficznego -  nad sztuczną grafiką. 2 twory służą ogólnej promocji, jednak większość  kobiet prowadzących blogi opowiada się za unikalnością  nowych zdjęć


Od kuchni:copywriting w podróży do Pałacu!

Środa, 19 sierpnia 2020

Życie w trasie!

1 walizka, 1 laptop, 1 aparat fotograficzny i wielkie podróżnicze zmieszanie. Gdy docieram do Sośnicy okazuje się, że nikt nie zna hasła do WI – FI. Dlatego korzystam z telefonu komórkowego, ale tylko podczas podróży do innych miast i w  trakcie wyjść do wiejskiego ogrodu.


Jak buduję życie i twórczość na walizkach?

Czwartek, 13 sierpnia 2020

Sprawozdawczość copywriterska!

Teksty to motywacja do uczestnictwa w wydarzeniach kulturalnych, ale także w podróżach. Styl – wędrowca – który poszukuje nowych przygód, wsiada do autokaru, ogląda świat, ludzi, bada zjawiskowość wszystkich chwil, to coś naturalnego.


10 wcieleń copywritera, o których nigdy nie wiedziałeś! – luka informacyjna.

Piątek, 7 sierpnia 2020

Tematyka tekstów!

Wielostronność copywritingu polega na wrodzonej umiejętności tworzenia tekstów  z różnych dziedzin wiedzy. Istnieją jednak tematy ulubione i te traktowane w odmienny sposób, ale podkładem do działań


Projekt: słowa i grafika! To cały wirtualny świat!

Piątek, 31 lipca 2020

W sieci!

1 słowo – Projekt – zawiera z 1000 bodźców. Ale nowego smaku dodaje także grafika i film. Do udanej wizji zaliczamy więc:

- wartościowe zdania, które przenoszą odbiorcę treści do specjalnej strefy,

- graficzne rozwiązania wizerunkowe określonej firmy,


Morze słów w social mediach! To naturalne!

Niedziela, 26 lipca 2020

W wodzie!

Nowa rzeczywistość wymusza obieg informacji. Do wielkiego świata wpadają więc social media, strony WWW i zdjęcia. Podczas urlopów  - przeważnie w tych w dużych miastach  - panuje nowoczesny trend na fotografowanie i nakręcanie filmów. 


„Fonia Contentu” – etapy, przeobrażenia, wdzięczność! W sieci słów!

Czwartek, 16 lipca 2020

W Lęborku!

Pierwsza przymiarka do tematu „Fonia Contentu” pojawia się dzięki inicjatywie Agencji Reklamowej „MiroART”, gdy tworzymy nowy twór, czyli stronę WWW. Ten impuls do prezentacji  tekstów wymaga  - na tym poziomie – kolejnych słów na wypełnienie strony internetowej oraz pomysłu dotyczącego nazwy.


Plusy pracy zdalnej? A nauka!

Czwartek, 9 lipca 2020

W przestrzeni!

Koronawirus wymusza nowe trendy copywriterskie. Naturalne zachowania – czyli zarządzanie informacjami, tworzenie treści – wkraczają wtedy na rynek biznesowy z powodu pandemii. W związku  z tym zadajesz sobie pytanie: czy istnieje sposób na naukę nowych czynności?


Inna strona mocy? Wyróżnianie się w sieci słów!

Piątek, 3 lipca 2020

Przy  copy!

Wszyscy – to dobre „słowo” dla wzorowego schematu. Inaczej – to określenie dla lidera marki i promotora produktów. Dlatego w założeniu strategicznym liczy się zawsze „oryginalność”, z określeniami wartymi naszych dynamicznych czasów.



Przejdź do góry strony