Jak, gdzie, kiedy publikować?

W sieci!

W XXI wieku publikujesz coś nowego i zastanawiasz się nad zasięgiem ukazanym w Internecie? To zasadnicze zadanie rozpoczyna, bowiem etap wstępny przy copywritingu. Okazuje się, że 20 postów – to przesada – a odbiorca treści usuwa polubienia. Gdy do tego zestawu ofert podłączasz  wartość lokalnego czasu, to wiesz, że minuty, sekundy i godzina – posiadają znaczenie. Dlatego z copy świat medialności wygląda zupełnie inaczej, a specjalne nazewnictwo i aktywizujące słowa – wymuszają reakcje.

Zasady publikacji w sieci:

  • język copywritera – to sztuka połączenia informacji uzyskanych od klienta, z wiedzą wyniesioną podczas studiów,
  • ścinanie opisów, storytellingu – wywołuje uczucie czytania bezuczuciowych treści,
  • szybki i natychmiastowy wpis wymusza nowe więzi, ale wymaga użycia odpowiedniej strategii,
  • wampiry energetyczne używane w artykułach, wpisach blogowych, postach – pokazują brak specjalistycznej wiedzy,
  • zbytnia nachalność - przynosi odmienny skutek, wymusza negatywne komentarze i reakcje,
  • język marketingu – dobrze sprawdza się u ekspertów, ale nie w przypadku zwyczajnych ludzi,
  • na blogu firmowym – przedstawiaj siebie i własne możliwości, to Ty sprzedajesz produkty, usługi, inne firmy posiadają własne opisy, nie pracuj na ich promocję i reklamę,
  • buduj markę w oparciu o sukcesy, a nie na hejtowaniu konkurencji, czytelnik to osoba myśląca – dlatego wyciąga logiczne wnioski, stawia Cię w roli....Anioła albo Diabła.
  • sieć neguje wszelkie  kompleksy, odbiorca wpisu ocenia Cię po prezentacji wiedzy,
  • zadbaj o emocje – ukrywanie ich za laptopem – to kontakt urządzenia z urządzeniem, a nie 2 anonimowych osób,
  • im więcej informacji, tym szybsze scrollowanie treści,
  • im dłuższy tekst – tym nudniejszy,
  • im większy zakres wiedzy z innej dziedziny i udawanie eksperta, tym niższa ocena odbiorcy treści.
  • Bazuj na sobie i copywriterze, ponieważ wspólna praca i szereg technologicznych możliwości to podstawa.
  • Media społecznościowe – to darmowe pole do reklamy.
  • Strony internetowe – to wizytówki.
  • Dlatego - Słowa – to ważne komunikaty o danym ekspercie.
  • A i fonia gra – 505 060 972
Jak, gdzie, kiedy publikować?

Przejdź do góry strony