Jak, gdzie, kiedy publikować?
W sieci!
W XXI wieku publikujesz coś nowego i zastanawiasz się nad zasięgiem ukazanym w Internecie? To zasadnicze zadanie rozpoczyna, bowiem etap wstępny przy copywritingu. Okazuje się, że 20 postów – to przesada – a odbiorca treści usuwa polubienia. Gdy do tego zestawu ofert podłączasz wartość lokalnego czasu, to wiesz, że minuty, sekundy i godzina – posiadają znaczenie. Dlatego z copy świat medialności wygląda zupełnie inaczej, a specjalne nazewnictwo i aktywizujące słowa – wymuszają reakcje.
Zasady publikacji w sieci:
- język copywritera – to sztuka połączenia informacji uzyskanych od klienta, z wiedzą wyniesioną podczas studiów,
- ścinanie opisów, storytellingu – wywołuje uczucie czytania bezuczuciowych treści,
- szybki i natychmiastowy wpis wymusza nowe więzi, ale wymaga użycia odpowiedniej strategii,
- wampiry energetyczne używane w artykułach, wpisach blogowych, postach – pokazują brak specjalistycznej wiedzy,
- zbytnia nachalność - przynosi odmienny skutek, wymusza negatywne komentarze i reakcje,
- język marketingu – dobrze sprawdza się u ekspertów, ale nie w przypadku zwyczajnych ludzi,
- na blogu firmowym – przedstawiaj siebie i własne możliwości, to Ty sprzedajesz produkty, usługi, inne firmy posiadają własne opisy, nie pracuj na ich promocję i reklamę,
- buduj markę w oparciu o sukcesy, a nie na hejtowaniu konkurencji, czytelnik to osoba myśląca – dlatego wyciąga logiczne wnioski, stawia Cię w roli....Anioła albo Diabła.
- sieć neguje wszelkie kompleksy, odbiorca wpisu ocenia Cię po prezentacji wiedzy,
- zadbaj o emocje – ukrywanie ich za laptopem – to kontakt urządzenia z urządzeniem, a nie 2 anonimowych osób,
- im więcej informacji, tym szybsze scrollowanie treści,
- im dłuższy tekst – tym nudniejszy,
- im większy zakres wiedzy z innej dziedziny i udawanie eksperta, tym niższa ocena odbiorcy treści.
- Bazuj na sobie i copywriterze, ponieważ wspólna praca i szereg technologicznych możliwości to podstawa.
- Media społecznościowe – to darmowe pole do reklamy.
- Strony internetowe – to wizytówki.
- Dlatego - Słowa – to ważne komunikaty o danym ekspercie.
- A i fonia gra – 505 060 972