Blog
Tego nie wiesz o STORYTELLINGU? To możliwe!
Piątek, 1 maja 2020
Pisarstwo, a copywriting?
Jak poprawnie dobierać słowa do zaproponowanego zdania? Czy publikacja zdradza poziom zdobytej wiedzy. Co „mówią” specjalne konstrukcje? I dlaczego warto zadbać o kontakty z fachowcami w sieci? Podstawowe pytania, to klucz do copywritingu.
Wielostronność.Tak przyciąga nowa siła informacji?
Piątek, 24 kwietnia 2020
Wielostronność spojrzenia na treści!
Tworzenie postów, artykułów i grafiki, to 1 wspólna droga do konkretnego zadania. Osiągasz cel, gdy copywriter: pokazuje przykładowe zagadnienia, ubiera, to wszystko w otoczkę, a następnie zmusza do – reakcji.
I kiedy na statku marzeń widzisz ląd, to myślisz o copywritingu?
Piątek, 17 kwietnia 2020
Doskonała reklama!
Wszystkie nowoczesne bodźce zmuszą do kliknięć i określonej reakcji czytelniczej. Liczy się całokształt oferty. Ale bez – słów – ona nie istnieje.
Teksty wartościowe i te z kosza….istnienie w sieci!
Piątek, 10 kwietnia 2020
W copywritingu!
Osoba wykształcona rozróżnia teksty wartościowe od tych, które nadają się do kosza…Dlaczego? W sieci i ludzkim umyśle następuje celowa selekcja informacji.
#SŁOWA. „Domena”. Kolejne czynniki warunkujące sukces w sieci.
Piątek, 3 kwietnia 2020
Czynnik ludzki!
W pracy przy stronach internetowych liczy się tzw. czynnik ludzki – stopień kreatywności. Zasoby unikalności różnych marek tworzą przecież żywe osoby, które wymyślają nowe zagadnienia, skojarzenia i silne słowa kluczowe.
Copywriting mówi zmysłami. Poznaj sensoryczność.
Piątek, 27 marca 2020
Copywriting atakuje zmysły!
Profesjonalny tekst specjalistyczny – to nie suche, konkretne - słowa. Studia z tego zakresu uczą więc umiejętności określanej fachowo, jako – marketing sensoryczny. Niektóre osoby, bez tego wykształcenia, nie rozumieją stylowych treści o zabarwieniu innej ścieżki dostępu
Copy nie przeciąga zleceń. Copy nakręca rynek – hasło reklamowe!
Sobota, 21 marca 2020
Korzyści od zamieszania!
W profesjonalnym ujęciu copy – dominuje język korzyści. Ale pewne schematy i wyrażenia podnoszą zawsze poziom skuteczności w strefie wirtualnych działań odbiorcy. Właśnie, dlatego „polonistyka” nie przekłada się na zasięgi sieciowe. Nowy trend, innowacja internetowa, to i ukształtowana forma wypowiedzi, bądź zachęta do ruchu.
E - rzeczywistość, E - zakupy, E - życie!
Piątek, 13 marca 2020
W sieci!
Od przeszło 20 – lat trwam na posterunku informacyjnym w gazecie – Lęborskie Fakty Młodych, z pasjonującym urozmaiceniem modowym - w strefie blogowej. Przy konieczności kwarantanny – INTERNET - wnika do wszystkich domów i telefonów komórkowych.
5 poprawiaczy humoru. Nowy towar w każdym domu.
Sobota, 7 marca 2020
Wirtualność, a sklepy!
Dobry tekst sprzedażowy gwarantuje 50% sukcesu. Szybko przyciąga do określonego produktu, a także wnika w budowę profesjonalnej marki. Udane zakupy, to obecnie 2 sekundowy scan opisu, piękne zdjęcie, wystrzałowy projekt strony.
Dlaczego odczuwam wdzięczność za oferty pracy?
Sobota, 29 lutego 2020
W sieci!
Twórczość internetowa, to mój świat od - 20 lat. Zawód copywritera zahacza głównie o bogate doświadczenie, ale i wykształcenie. Dziękuję więc za oferty pracy, zapowiedzi przyszłych strony WWW ( czekam na ich „wizualne” prezentacje), kontakty z Agencjami, liczne plany firmowe.
Słowa lecą - hasło reklamowe z użyciem personifikacji.
Niedziela, 23 lutego 2020
Wampir energetyczny!
W ciągu 5 sekund scanowania tekstów wyłapuję w nich tzw. Wampiry Energetyczne. Pojęcie - „Wampir” - przypomina Ci filmy, silne dreszcze, przerażenie, ciemność. Podobnie wygląda , to w artykułach, które tworzy przeciętna osoba.
Pytania. Listy. Sława. Popularność. A cena?
Sobota, 15 lutego 2020
- to wszystko nie ma ceny….
Legenda – rodzi się przy wachlarzu mądrych słów.
W licznych listach pojawia się zasadnicze pytanie o cenę konkretnej usługi. Warto wiedzieć, że do każdego zlecenia podchodzę indywidualnie, ale….
liczy się przede wszystkim:
Poznaj powody do napisania maila! Ty w sieci!
Niedziela, 9 lutego 2020
Współpraca na drodze: klient – copy!
2 obce osoby spotykają się - wirtualnie - w celach podjęcia natychmiastowej współpracy na drodze: klient – copywriter. W tym przypadku odległość nie odgrywa znaczenia, a prym wiodą rozmowy telefoniczne i maile.
Tego nie wyobrażaliście sobie o słowach! – luka informacyjna.
Poniedziałek, 3 lutego 2020
Mowa internetowego ciała!
Siła głosu ukazuje: ważność słów, styl zachowania mówcy, wrażliwość na bodźce. A w copywritingu - celowa cisza, to „……….”, podkreślanie ważności każdego nowego zdania, to „!”, opuszczanie z tonu, to „ .”,
Copywriting modowy: 3 motywy na przyszłość!
Poniedziałek, 27 stycznia 2020
W sieci!
Copywriting zależy od podejścia do tematu. W strefie mody panuje jednak zdecydowana dowolność wypowiedzi, a także twórcza wizja nowych słów, po wkładanie do artykułów naleciałości z języka angielskiego
Bezcenny wpis, ukazujący 20 lat praktyk i 1 w Polsce kierunek Copy!
Poniedziałek, 20 stycznia 2020
W Gdańsku!
Copywriting powoduje, że poznaję wspaniałe osoby, które - podobnie do mnie - prowadzą własne – WWW. Nasza więź istnieje od 1 zajęć, gdy każdy student omawia własne osiągnięcia i doświadczenia.