Blog

Tego nie wiesz o STORYTELLINGU? To możliwe!

Piątek, 1 maja 2020

Pisarstwo, a copywriting?

Jak poprawnie dobierać słowa do zaproponowanego zdania? Czy publikacja zdradza poziom zdobytej wiedzy. Co „mówią” specjalne konstrukcje? I dlaczego warto zadbać o kontakty z fachowcami w sieci? Podstawowe pytania, to klucz do copywritingu.


Wielostronność.Tak przyciąga nowa siła informacji?

Piątek, 24 kwietnia 2020

Wielostronność spojrzenia na treści!

Tworzenie postów, artykułów i  grafiki, to 1 wspólna droga do konkretnego zadania. Osiągasz cel, gdy copywriter: pokazuje przykładowe zagadnienia, ubiera, to wszystko w otoczkę, a następnie zmusza do – reakcji.


I kiedy na statku marzeń widzisz ląd, to myślisz o copywritingu?

Piątek, 17 kwietnia 2020

Doskonała reklama!

Wszystkie nowoczesne bodźce zmuszą do kliknięć i określonej  reakcji czytelniczej. Liczy się całokształt oferty. Ale bez – słów – ona nie istnieje.


Teksty wartościowe i te z kosza….istnienie w sieci!

Piątek, 10 kwietnia 2020

W copywritingu!

Osoba wykształcona rozróżnia teksty wartościowe od tych, które nadają się do kosza…Dlaczego? W sieci i ludzkim umyśle następuje celowa selekcja informacji.


#SŁOWA. „Domena”. Kolejne czynniki warunkujące sukces w sieci.

Piątek, 3 kwietnia 2020

Czynnik ludzki!

W pracy przy stronach internetowych liczy się tzw. czynnik ludzkistopień kreatywności. Zasoby   unikalności  różnych marek tworzą przecież żywe osoby, które wymyślają nowe zagadnienia, skojarzenia i silne słowa kluczowe.


Copywriting mówi zmysłami. Poznaj sensoryczność.

Piątek, 27 marca 2020

Copywriting atakuje zmysły!

Profesjonalny tekst  specjalistyczny – to nie suche, konkretne  - słowa. Studia z tego zakresu uczą więc umiejętności określanej fachowo, jako – marketing sensoryczny. Niektóre osoby, bez tego wykształcenia, nie rozumieją  stylowych treści o zabarwieniu innej ścieżki dostępu


Copy nie przeciąga zleceń. Copy nakręca rynek – hasło reklamowe!

Sobota, 21 marca 2020

Korzyści od zamieszania!

W profesjonalnym ujęciu copy – dominuje język korzyści. Ale pewne schematy i wyrażenia podnoszą zawsze poziom skuteczności w strefie wirtualnych działań odbiorcy. Właśnie, dlatego  „polonistyka”  nie przekłada się na zasięgi sieciowe. Nowy trend, innowacja internetowa, to i ukształtowana forma wypowiedzi, bądź zachęta do ruchu.


E - rzeczywistość, E - zakupy, E - życie!

Piątek, 13 marca 2020

W sieci!

Od przeszło 20 – lat trwam na posterunku informacyjnym w gazecie – Lęborskie Fakty Młodych, z  pasjonującym urozmaiceniem modowym  - w strefie blogowej. Przy konieczności kwarantanny – INTERNET -  wnika do wszystkich domów i telefonów komórkowych.


5 poprawiaczy humoru. Nowy towar w każdym domu.

Sobota, 7 marca 2020

Wirtualność, a sklepy!

Dobry tekst sprzedażowy gwarantuje 50% sukcesu. Szybko przyciąga do określonego produktu, a także wnika w budowę profesjonalnej  marki. Udane  zakupy, to obecnie 2 sekundowy scan  opisu, piękne zdjęcie,  wystrzałowy projekt strony.


Dlaczego odczuwam wdzięczność za oferty pracy?

Sobota, 29 lutego 2020

W sieci!

Twórczość internetowa, to mój świat od  - 20 lat. Zawód copywritera zahacza głównie  o bogate doświadczenie, ale i wykształcenie. Dziękuję więc za oferty pracy, zapowiedzi  przyszłych strony WWW ( czekam na ich „wizualne” prezentacje), kontakty z Agencjami,  liczne plany firmowe.


Słowa lecą - hasło reklamowe z użyciem personifikacji.

Niedziela, 23 lutego 2020

Wampir energetyczny!

W ciągu 5 sekund scanowania tekstów wyłapuję w nich tzw. Wampiry Energetyczne. Pojęcie  - „Wampir” -  przypomina Ci filmy, silne dreszcze, przerażenie, ciemność. Podobnie wygląda , to w artykułach, które tworzy przeciętna osoba.


Pytania. Listy. Sława. Popularność. A cena?

Sobota, 15 lutego 2020

- to wszystko nie ma ceny….

Legenda – rodzi się przy wachlarzu mądrych słów.  

W licznych listach pojawia się zasadnicze pytanie o cenę konkretnej usługi. Warto wiedzieć, że do każdego zlecenia podchodzę indywidualnie, ale….

liczy się przede wszystkim:


Poznaj powody do napisania maila! Ty w sieci!

Niedziela, 9 lutego 2020

Współpraca na drodze: klient – copy!

2 obce osoby spotykają się  - wirtualnie  -  w celach podjęcia natychmiastowej  współpracy na drodze: klient – copywriter. W tym przypadku odległość nie odgrywa znaczenia, a prym wiodą rozmowy telefoniczne i maile.


Tego nie wyobrażaliście sobie o słowach! – luka informacyjna.

Poniedziałek, 3 lutego 2020

Mowa internetowego ciała!

 Siła głosu ukazuje:  ważność słów, styl zachowania mówcy, wrażliwość na bodźce. A w copywritingu  - celowa cisza, to „……….”, podkreślanie ważności każdego nowego zdania, to „!”, opuszczanie z tonu, to „ .”,


Copywriting modowy: 3 motywy na przyszłość!

Poniedziałek, 27 stycznia 2020

W sieci!

Copywriting zależy od podejścia do tematu. W  strefie mody panuje  jednak zdecydowana dowolność wypowiedzi, a także twórcza wizja  nowych słów,  po wkładanie  do artykułów   naleciałości z języka angielskiego


Bezcenny wpis, ukazujący 20 lat praktyk i 1 w Polsce kierunek Copy!

Poniedziałek, 20 stycznia 2020

W Gdańsku!

Copywriting powoduje, że poznaję wspaniałe osoby, które -  podobnie do mnie -  prowadzą własne – WWW. Nasza więź istnieje od 1 zajęć, gdy każdy student omawia własne osiągnięcia i doświadczenia.



Przejdź do góry strony