Blog
Plusy pracy zdalnej? A nauka!
Czwartek, 9 lipca 2020
W przestrzeni!
Koronawirus wymusza nowe trendy copywriterskie. Naturalne zachowania – czyli zarządzanie informacjami, tworzenie treści – wkraczają wtedy na rynek biznesowy z powodu pandemii. W związku z tym zadajesz sobie pytanie: czy istnieje sposób na naukę nowych czynności?
Inna strona mocy? Wyróżnianie się w sieci słów!
Piątek, 3 lipca 2020
Przy copy!
Wszyscy – to dobre „słowo” dla wzorowego schematu. Inaczej – to określenie dla lidera marki i promotora produktów. Dlatego w założeniu strategicznym liczy się zawsze „oryginalność”, z określeniami wartymi naszych dynamicznych czasów.
Lębork – 1 słowo,1 miasto,1 społeczeństwo. A 100 myśli?
Piątek, 26 czerwca 2020
Nazwa dla Firmy?
Nazewnictwo – co to takiego? Szybki rytm, zmysłowość zawarta w 2 wyrazach, impuls, krzyk, a raczej specyfika branży. Czy oczywistość – to dobry pomysł na oryginalność?
Jak dążyć do sukcesu? To się dzieje w Lęborku!
Piątek, 19 czerwca 2020
W środowisku lokalnym!
Oglądasz strony internetowe, śledzisz konta na fb, wnikasz w wielostronne zainteresowania, gdyż wirtualność zmusza do reakcji. Od przeszło 20 lat podbijam sieć w formie specjalnych słów, buduję marki, spotkam się z przyjaciółmi.
Dlaczego gazeta wnosi innowacyjne spojrzenie na treści? To proste!
Środa, 10 czerwca 2020
Informacja prasowa!
Czy wartość copywritingu kształtuje artykuł prasowy? Początek drogi piśmienniczej dotyka tematu licznych praktyk. A najlepsze z nich wnikają w świat gazet. To w takim ujęciu dobrych - prób i błędów, treningów, 100.000 starań - docierasz do celu.
Dlaczego wyprowadzam wielkie marki?
Środa, 3 czerwca 2020
W sieci!
Słowa – to tylko część wielkiej gry, bo liczy się - pomysł na ….- unikalność marki. Marketing to strategia, ale osobiste predyspozycje i umiejętności wróżą wówczas logiczny sukces.
Co mieści się w nauce i skąd tyle przykładów?
Piątek, 29 maja 2020
Nowe sposoby prezentacji treści!
Natychmiastowe uderzenie. Szybki impuls. Porywający tekst – to….droga do copywritera. Słowa – znaczą wszystko. Wiedzą o tym odbiorcy treści.
Jak wykorzystać krótkie teksty na WWW, które ukazują poziom uniwersytecki?
Piątek, 22 maja 2020
Krótkie wpisy!
Po studiach z zakresu copywritingu posiadam umiejętność pisania krótkich tekstów.
Określone zasady - wpisów umieszczanych w Internecie - wchodzą w skład :
Czy wiesz, dlaczego warto stworzyć miłe wnętrze?
Piątek, 15 maja 2020
Copywriting o aranżacji wnętrza!
Ścieżka treściwego przekazu informacji o firmie, która wnika w klimatyczne dekoracje, podnosi jakość wizualnych doznań. Dlatego podróżujesz ze mną do strefy domatorstwa, tradycji, a także nowoczesnych inspiracji...
Dlaczego psychologia wnika w copywriting?
Sobota, 9 maja 2020
Psychologiczne dylematy!
Strategiczne podejście do treści zawiera estetykę publikacji, słowa, szkielety, ale także elementy psychologii? Dlaczego ta cząstka wiedzy odciska ślady w licznych artykułach? Tworząc zdania rozpoczynasz pracę od pomysłu. I właśnie do tego celu potrzebujesz specjalnej podbudowy.
Poznaj projekt copywriterski na architekturę!
Poniedziałek, 4 maja 2020
W treściach!
Gdy wcielam się w skórę architekta, to nowa dawka emocji podbija Internet, który pokazuje drogę do interesujących przestrzeni.
Tego nie wiesz o STORYTELLINGU? To możliwe!
Piątek, 1 maja 2020
Pisarstwo, a copywriting?
Jak poprawnie dobierać słowa do zaproponowanego zdania? Czy publikacja zdradza poziom zdobytej wiedzy. Co „mówią” specjalne konstrukcje? I dlaczego warto zadbać o kontakty z fachowcami w sieci? Podstawowe pytania, to klucz do copywritingu.
Wielostronność.Tak przyciąga nowa siła informacji?
Piątek, 24 kwietnia 2020
Wielostronność spojrzenia na treści!
Tworzenie postów, artykułów i grafiki, to 1 wspólna droga do konkretnego zadania. Osiągasz cel, gdy copywriter: pokazuje przykładowe zagadnienia, ubiera, to wszystko w otoczkę, a następnie zmusza do – reakcji.
I kiedy na statku marzeń widzisz ląd, to myślisz o copywritingu?
Piątek, 17 kwietnia 2020
Doskonała reklama!
Wszystkie nowoczesne bodźce zmuszą do kliknięć i określonej reakcji czytelniczej. Liczy się całokształt oferty. Ale bez – słów – ona nie istnieje.
Teksty wartościowe i te z kosza….istnienie w sieci!
Piątek, 10 kwietnia 2020
W copywritingu!
Osoba wykształcona rozróżnia teksty wartościowe od tych, które nadają się do kosza…Dlaczego? W sieci i ludzkim umyśle następuje celowa selekcja informacji.
#SŁOWA. „Domena”. Kolejne czynniki warunkujące sukces w sieci.
Piątek, 3 kwietnia 2020
Czynnik ludzki!
W pracy przy stronach internetowych liczy się tzw. czynnik ludzki – stopień kreatywności. Zasoby unikalności różnych marek tworzą przecież żywe osoby, które wymyślają nowe zagadnienia, skojarzenia i silne słowa kluczowe.