„Fonia Contentu” – etapy, przeobrażenia, wdzięczność! W sieci słów!

„Fonia Contentu” – etapy, przeobrażenia, wdzięczność! W sieci słów!

W Lęborku!

Pierwsza przymiarka do tematu „Fonia Contentu” pojawia się dzięki inicjatywie Agencji Reklamowej „MiroART”, gdy tworzymy nowy twór, czyli stronę WWW. Ten impuls do prezentacji  tekstów wymaga  - na tym poziomie – kolejnych słów na wypełnienie strony internetowej oraz pomysłu dotyczącego nazwy. Zaraz za tymi krokami wskakuje adekwatna domena i próba wznoszenia wieżowca – czyli treści blogowych. Początki drogi kojarzą się z wizją studiów na WSB w Gdańsku, a także obserwacjami moich koleżanek z roku. To one zakładają internetowe przestrzenie tematyczne, Firmy i WWW o kreatywnej działalności. Dlatego na spokojnie przyglądam się wszystkim inicjatywom i oceniam podobne możliwości na lęborskim rynku copywriterskim. Mam wielkie szczęście, bo już na studiach wkraczam w szeregi Zespołu Pieśni i Tańca „Ziemia Lęborska”, gdzie buduję kolorową kaszubską  markę.

Kilka lat!

Eksperyment owocuje więc nową Firmą „Fonia Contentu”, która otwiera drzwi na szeroką współpracę.  Wspaniałe propozycje i możliwości rozwoju marketingowego nie wyznaczają granic, a obszar, miasto, zakres tematyczny i szybkość publikacji, to pojęcia względne.  Liczy się wybór, wolność, kreatywność, pomysł na biznes.

Rozwój osobisty i wdzięczność!

Poziom wdzięczności i szacunku dla wszystkich, z którymi współpracuję osiąga 100% ilość motywacji. Wiem, że dobre ścieżki zmuszają mnie do intensywności kreatywnych działań. Bazuję, bowiem  na 20 – latach pracy w Internecie, ważnych formach współpracy dziennikarskiej przy gazecie, a także doświadczeniu i badaniu rynku copywriterskiego.

Wiedza i oryginalność!

Tworząc treści wierzę w oryginalność ich przekazu. Wyróżnianie zdań, unikalność tematyczna i spora lista pokrewnych skojarzeń, to coś wartościowego i modnego. Dlatego sterownikiem wszystkich ruchów pozostaje ludzki umysł, człowiek, jako żywe narzędzie i Internet z siłą publikacji.

5 podziękowań:

  1. Za wiarę w osobistą markę.
  2. Za połączenie mnie z osobami, które prezentują pokrewne pasje.
  3. Za rozwój na poziomie Uczelni Wyższej.
  4. Za podpowiedzi i tłum ludzi, którzy idą tam, gdzie trwa zasięg.
  5. Za dar i możliwości kreacji w mieście Lęborku.

Przejdź do góry strony