„Fonia Contentu” – etapy, przeobrażenia, wdzięczność! W sieci słów!
W Lęborku!
Pierwsza przymiarka do tematu „Fonia Contentu” pojawia się dzięki inicjatywie Agencji Reklamowej „MiroART”, gdy tworzymy nowy twór, czyli stronę WWW. Ten impuls do prezentacji tekstów wymaga - na tym poziomie – kolejnych słów na wypełnienie strony internetowej oraz pomysłu dotyczącego nazwy. Zaraz za tymi krokami wskakuje adekwatna domena i próba wznoszenia wieżowca – czyli treści blogowych. Początki drogi kojarzą się z wizją studiów na WSB w Gdańsku, a także obserwacjami moich koleżanek z roku. To one zakładają internetowe przestrzenie tematyczne, Firmy i WWW o kreatywnej działalności. Dlatego na spokojnie przyglądam się wszystkim inicjatywom i oceniam podobne możliwości na lęborskim rynku copywriterskim. Mam wielkie szczęście, bo już na studiach wkraczam w szeregi Zespołu Pieśni i Tańca „Ziemia Lęborska”, gdzie buduję kolorową kaszubską markę.
Kilka lat!
Eksperyment owocuje więc nową Firmą „Fonia Contentu”, która otwiera drzwi na szeroką współpracę. Wspaniałe propozycje i możliwości rozwoju marketingowego nie wyznaczają granic, a obszar, miasto, zakres tematyczny i szybkość publikacji, to pojęcia względne. Liczy się wybór, wolność, kreatywność, pomysł na biznes.
Rozwój osobisty i wdzięczność!
Poziom wdzięczności i szacunku dla wszystkich, z którymi współpracuję osiąga 100% ilość motywacji. Wiem, że dobre ścieżki zmuszają mnie do intensywności kreatywnych działań. Bazuję, bowiem na 20 – latach pracy w Internecie, ważnych formach współpracy dziennikarskiej przy gazecie, a także doświadczeniu i badaniu rynku copywriterskiego.
Wiedza i oryginalność!
Tworząc treści wierzę w oryginalność ich przekazu. Wyróżnianie zdań, unikalność tematyczna i spora lista pokrewnych skojarzeń, to coś wartościowego i modnego. Dlatego sterownikiem wszystkich ruchów pozostaje ludzki umysł, człowiek, jako żywe narzędzie i Internet z siłą publikacji.
5 podziękowań:
- Za wiarę w osobistą markę.
- Za połączenie mnie z osobami, które prezentują pokrewne pasje.
- Za rozwój na poziomie Uczelni Wyższej.
- Za podpowiedzi i tłum ludzi, którzy idą tam, gdzie trwa zasięg.
- Za dar i możliwości kreacji w mieście Lęborku.