Blog

I kiedy czytasz treści, wymagasz ciszy?

Niedziela, 27 lutego 2022

W laptopie!

Duże urządzenie elektroniczne wykorzystujesz głównie w zaciszu domowych albo podczas podróży. Dlatego liczą się warunki bytowe, wnętrze domu, własne pomieszczenie biurowe, ale także wyznaczone miejsce na kapanie i w fotelu.  


Czy social media – to już nowe TV?

Sobota, 19 lutego 2022

W sieci!

Nowa jakość odbioru informacji dotyka kilku zagadnień. Od odbiornika telewizyjnego – do komórki prowadzi Cię droga pełna specjalistycznej treści. Dlatego rezygnujesz z oglądania filmów – na rzecz spędzania czasu w social mediach.


Jak wyprowadzam marki do poziomu rozpoznawalności?

Piątek, 11 lutego 2022

W sieci!

Posiadam bogate doświadczenie copywriterskie polegające na wyprowadzaniu marek. Zakres tematyczny to przede wszystkich ulubione branże: modowe, biżuteryjne, religijne, specjalistyczne medyczne i biznesowe.


Praca zdalna – czas na wspólną kawę?

Niedziela, 6 lutego 2022

W copywritingu!

Jako osoba towarzyska umawiam się na wspólną kawę. W opcji pracy zdalnej – ta czynność przechodzi do wirtualności. Zdjęcia pokazują, bowiem na przykładach – że kontakty rozpoczęte w sieci – to nowoczesny sposób komunikacji. Większość osób wybiera, więc social media


Social Media Ninja – kto to taki?

Niedziela, 30 stycznia 2022

W sieci!

Nowe media – copywriting – wirtualne asystentki – „menadżerki” – zaufane powierniczki złotych myśli, skuteczne koordynatorki przedsięwzięć


Copywriting – jako narzędzie sprzedażowo – biurowo – promocyjne?

Piątek, 21 stycznia 2022

W sieci!

Ludzie – od początków istnienia świata dążą do przekazu informacji. Dlatego już w jaskiniach tworzą malownicze znaki, arcydzieła i symbole. Gdy to wszystko przechodzi na obrazki, literki i zdania – w układzie zgrabnych treści – buduje się  szkielet do copywritingu.


Copywriting – sieć kreatywności?

Piątek, 7 stycznia 2022

Silna marka!

Copy – to kreator, obserwator, twórca – który pokazuje na przykładach trafne tematy do publikacji. Okazuje się – że istota treści – mieszka w pomyśle, jako nowatorskiej komórce budującej cały organizm.


Biblioteczka – jako zbiór słów?

Niedziela, 19 grudnia 2021

W sieci!

Fonia contentu – to przestrzeń, która przyciąga wyrazy. Ich układ, miejsce, położenie – tworzą pewien określony obraz. Ale to człowiek, jako żywa istota – rozmawia, zapisuje myśli, następnie utrwala wszystko  na kartach papieru oraz w elektronice.


Copy - Writing? Tworzenie treści!

Sobota, 11 grudnia 2021

Szkielety wyrazów!

Słowa - jako bodźce – to znaki ułożone w wymowny sposób, których zadanie polega na wnikaniu do ludzkiego sposobu myślenia o usłudze albo produkcie.


Słowa: otoczką do każdego projektu?

Niedziela, 5 grudnia 2021

W sieci!

Aktywność projektowa, stowarzyszeniowa – to początek każdej drogi do sukcesu. Ale sam pomysł i konkretne działania wymagają – specjalistycznego opisu, który dokonuje zmian w myśleniu 1000 osób.


Postęp technologiczny, a poglądy ludzi? Scrum Master!

Sobota, 27 listopada 2021

W XXI wieku?

Teza:

Czy wiesz, że w dobie bardzo intensywnego rozwoju telekomunikacji, technologii, nowinek technicznych – nadal żyją ludzie, którzy uważają, że Internet – to przekleństwo? To całe zło. A osoby, które wykorzystują zasoby sieciowe – to nałogowcy i uzależnieni specjaliści od wirtualności?


Kawiarnia…z przyjacielskim copywriterem?

Sobota, 20 listopada 2021

- Zdalne biuro urodzonej Nomadki – to kawałek podłogi, stolik, laptop i gorąca kawa. W urządzeniu sterowniczym – czyli w kobiecym mózgu – pojawiają się, więc  słowa, które znaczą tyle, co wartość ….i nagle świat zatrzymuje się przy elektronice. Mała ilość znaków – duża przenośnia.


Piórko – na kartce papieru? Czy w elektronice?

Piątek, 12 listopada 2021

W sieci!

Pióro -1 mały przedmiot, który dotyka karki papieru. Dawny symbol sekretarzyków, pisarzy, wieszczów narodowych, aktorów, lekarzy, naukowców, urzędników, władców. Obecnie – pióro – to tylko grafika, zdjęcie, sygnał, że dana osoba – copywriter


Projekt – unikalna gazeta? Marka tematyczna i wizja kreacji treści!

Piątek, 5 listopada 2021

W realu!

Projekt złożenia gazety rozpoczynam od przygotowania pomysłu, który przeplatam na wszystkich wybranych kartkach, ponieważ dość uparcie poszukuję innowacji.


Jak przygotować opis produktu?

Piątek, 29 października 2021

W formach!

Czy po 2 minutowym prześledzeniu wpisu – widać, że szkielet treści odbiega od założeń copywriterskich? Czy „przyciski” – znane u copy – znikają z publikacji? Czy słowa – to tylko luźne zdania, które nie zachowują  wszystkich norm?


7 dni – 1 wpis dla budowy marki?

Piątek, 22 października 2021

W pojęciu marki!

Układ treści – to copywriterski projekt. Dlatego wartość słów urasta do innego znaczenia tylko podczas zachowania pewnych określonych zasad. Wystarczy 2 sekundowe scrollowanie wpisu i znam pracę autora tekstu. Co to oznacza w praktyce? Uszycie wyrazów na miarę oczekiwań klienta.



Przejdź do góry strony