Copywriting – jako narzędzie sprzedażowo – biurowo – promocyjne?

Copywriting – jako narzędzie sprzedażowo – biurowo – promocyjne?

W sieci!

Ludzie – od początków istnienia świata dążą do przekazu informacji. Dlatego już w jaskiniach tworzą malownicze znaki, arcydzieła i symbole. Gdy to wszystko przechodzi na obrazki, literki i zdania – w układzie zgrabnych treści – buduje się szkielet do copywritingu. Podczas studiów uczę się, więc  zasad piśmiennictwa, historii, kultury – a to wszystko motywuje do pogłębiania wiedzy z zakresu bibliotekoznawstwa, jednak w Gdańsku – przy określeniach copy – 2 kierunki zakreślają 1 koło. Wypowiadasz, więc 1 zasadnicze zdanie: dlaczego wiedza – otoczka odgrywa takie znaczenie? Czy sam copywriting, marketing i storytelling – to zbyt mało? Słowa – przede wszystkim sprzedają: Firmy, osoby prywatne, twórców, zakłady pracy, sklepy – bo w taki sposób – promują.

Ale…

Czy zwyczajnie napływające zdania – to wszystko? Nie. Liczą się specjalistyczne zwroty.

Czy czas ogrywa jakieś znaczenie? Tak. Określa zasób wiedzy copywriterskiej, poziom wykształcenia i możliwości skutecznego uderzenia w sieci pełnej konkurencji.

Dlatego - posiadam wiedzę – otoczkę, czyli pokazuję nowoczesne gałęzie nauki z zakresu licznych marketingowo – copywriterskich pokrewieństw, ale bazuję na historii.

Gdy klient zwraca się z prośbą o sprzedaż usługi – wybieram dla niego odpowiedni układ treści, bo wnikam w specyfikę rynku, ale przede wszystkim wymuszam ruch w koszyku zakupowym.

Gdy klient zadaje 100 „?” – udzielam odpowiedzi w miarę dostępności czasu, ale głównie pracuję w ciszy, samodzielnie, badam reakcje danej grupy społecznościowej i ukazuję nowe korzyści.  

Przyzwyczajam się do podarowanej tematyki, pogłębiam jej zakres, poszukuję innowacji.

Copywriting – dla Firmy – to zatem rozbudowana forma pokazu tego, co najlepsze dla przyszłych klientów. W pojęciu budowy marki – czytam, więc teksty – tasiemce – które jednak posiadają 1 zasadniczą wadę – po 2 sekundach scrollowania – okazuje się, że pokazują nudną stronę copy. Bo – stanowią zbiór treści, przykładów, pojęć – ale pozbawionych wiedzy sprzedażowo – marketingowej.

A cel zadania przewiduje sprzedaż tematu – produktu – usługi, a nie tzw - "instrukcję".

Dlatego wybierz:

Czas, gdy fonia gra – 505 060 972

Przejdź do góry strony