Blog

5 poprawiaczy humoru. Nowy towar w każdym domu.

Sobota, 7 marca 2020

Wirtualność, a sklepy!

Dobry tekst sprzedażowy gwarantuje 50% sukcesu. Szybko przyciąga do określonego produktu, a także wnika w budowę profesjonalnej  marki. Udane  zakupy, to obecnie 2 sekundowy scan  opisu, piękne zdjęcie,  wystrzałowy projekt strony.


Dlaczego odczuwam wdzięczność za oferty pracy?

Sobota, 29 lutego 2020

W sieci!

Twórczość internetowa, to mój świat od  - 20 lat. Zawód copywritera zahacza głównie  o bogate doświadczenie, ale i wykształcenie. Dziękuję więc za oferty pracy, zapowiedzi  przyszłych strony WWW ( czekam na ich „wizualne” prezentacje), kontakty z Agencjami,  liczne plany firmowe.


Słowa lecą - hasło reklamowe z użyciem personifikacji.

Niedziela, 23 lutego 2020

Wampir energetyczny!

W ciągu 5 sekund scanowania tekstów wyłapuję w nich tzw. Wampiry Energetyczne. Pojęcie  - „Wampir” -  przypomina Ci filmy, silne dreszcze, przerażenie, ciemność. Podobnie wygląda , to w artykułach, które tworzy przeciętna osoba.


Pytania. Listy. Sława. Popularność. A cena?

Sobota, 15 lutego 2020

- to wszystko nie ma ceny….

Legenda – rodzi się przy wachlarzu mądrych słów.  

W licznych listach pojawia się zasadnicze pytanie o cenę konkretnej usługi. Warto wiedzieć, że do każdego zlecenia podchodzę indywidualnie, ale….

liczy się przede wszystkim:


Poznaj powody do napisania maila! Ty w sieci!

Niedziela, 9 lutego 2020

Współpraca na drodze: klient – copy!

2 obce osoby spotykają się  - wirtualnie  -  w celach podjęcia natychmiastowej  współpracy na drodze: klient – copywriter. W tym przypadku odległość nie odgrywa znaczenia, a prym wiodą rozmowy telefoniczne i maile.


Tego nie wyobrażaliście sobie o słowach! – luka informacyjna.

Poniedziałek, 3 lutego 2020

Mowa internetowego ciała!

 Siła głosu ukazuje:  ważność słów, styl zachowania mówcy, wrażliwość na bodźce. A w copywritingu  - celowa cisza, to „……….”, podkreślanie ważności każdego nowego zdania, to „!”, opuszczanie z tonu, to „ .”,


Copywriting modowy: 3 motywy na przyszłość!

Poniedziałek, 27 stycznia 2020

W sieci!

Copywriting zależy od podejścia do tematu. W  strefie mody panuje  jednak zdecydowana dowolność wypowiedzi, a także twórcza wizja  nowych słów,  po wkładanie  do artykułów   naleciałości z języka angielskiego


Bezcenny wpis, ukazujący 20 lat praktyk i 1 w Polsce kierunek Copy!

Poniedziałek, 20 stycznia 2020

W Gdańsku!

Copywriting powoduje, że poznaję wspaniałe osoby, które -  podobnie do mnie -  prowadzą własne – WWW. Nasza więź istnieje od 1 zajęć, gdy każdy student omawia własne osiągnięcia i doświadczenia.


Nowe propozycje – nowe widoki na świat!

Poniedziałek, 6 stycznia 2020

Praca zdalna!

Jako  copywriter otrzymuję  liczne propozycje: koncertowe, dotyczące przedsięwzięć, zdalne przez Internet, fotograficzne , a także podróżnicze.


Propozycje – jak wykreowanie ubrań! To fascynujące!

Środa, 1 stycznia 2020

W copywritingu!

Mój copywriting opiera się na licznych propozycjach. Tych większych i mniejszych, ale to one zmuszają mnie do dokonania wyboru  nowej kreacji. Imprezy masowe – pochłaniają od  3 - do 6 h,  także sprawiają, że uczestniczę w czymś wyjątkowym


Copywriting w podróży! Turystyczny styl życia!

Czwartek, 19 grudnia 2019

W doświadczeniu!

Posiadam bogate doświadczenie turystyczne, które przekładam na język:  zmysłowych treści i klimatycznych fotografii. Angażuję się więc w rytm poszczególnych jednostek oraz całych społeczności.


Zaufanie. Dobra relacja. Czytanie w myślach! To ma sens!

Środa, 4 grudnia 2019

W copywritingu!

Twórca treści internetowych, to artysta dobrych słów. On rzeźbi i maluje schematy, które przyciągają czytelników, a potem klientów.


Plan zadań. 7 schematów każdego dnia.

Środa, 27 listopada 2019

W dobrej organizacji!

Już pod koniec dnia ustalam harmonogram zadań na następny dzień.

Sprawdzam kalendarz wydarzeń.

Wybieram miejsca odwiedzin, uczestnictwa w wydarzeniach, spotkaniach.

Planuję trasę dojazdu.


Nowoczesność: 3 sposoby komunikacji!

Wtorek, 19 listopada 2019

W sieci!

Pewien wykładowca przedstawia rolę newslettera. 1 list trafia na pocztę, następnie czeka na przeczytanie. Ale prawdziwa sztuka copywritingu nie mieści się w jego zawartości, tylko w tytule. Przyznaj się, że chwytliwy i szokujący tytuł zmusza Cię do sprawdzenia słów zawartych w mailu.


Dobra Persona? 10 razy ważniejsza od roli marki.

Wtorek, 12 listopada 2019

W  treściach!

Przystępuję do budowy szkieletu artykułu i tworzę e-Personę. Fikcję? Wymysł? Symbol? A raczej „anonimowego człowieka”, który określa wszystkie potencjalne cechy: od wyglądu, koloru skóry, ubrania, po pasje, tryb spędzania czasu wolnego


Kampania LFM - ” Choineczki – jak laleczki”!

Wtorek, 5 listopada 2019

Przy Kaufland!

Jako copy uczestniczę w kampanii dotyczącej świąt Bożego Narodzenia. Promuję treści, filmiki i zdjęcia - dotyczące zielonych drzewek.



Przejdź do góry strony