Blog
5 poprawiaczy humoru. Nowy towar w każdym domu.
Sobota, 7 marca 2020
Wirtualność, a sklepy!
Dobry tekst sprzedażowy gwarantuje 50% sukcesu. Szybko przyciąga do określonego produktu, a także wnika w budowę profesjonalnej marki. Udane zakupy, to obecnie 2 sekundowy scan opisu, piękne zdjęcie, wystrzałowy projekt strony.
Dlaczego odczuwam wdzięczność za oferty pracy?
Sobota, 29 lutego 2020
W sieci!
Twórczość internetowa, to mój świat od - 20 lat. Zawód copywritera zahacza głównie o bogate doświadczenie, ale i wykształcenie. Dziękuję więc za oferty pracy, zapowiedzi przyszłych strony WWW ( czekam na ich „wizualne” prezentacje), kontakty z Agencjami, liczne plany firmowe.
Słowa lecą - hasło reklamowe z użyciem personifikacji.
Niedziela, 23 lutego 2020
Wampir energetyczny!
W ciągu 5 sekund scanowania tekstów wyłapuję w nich tzw. Wampiry Energetyczne. Pojęcie - „Wampir” - przypomina Ci filmy, silne dreszcze, przerażenie, ciemność. Podobnie wygląda , to w artykułach, które tworzy przeciętna osoba.
Pytania. Listy. Sława. Popularność. A cena?
Sobota, 15 lutego 2020
- to wszystko nie ma ceny….
Legenda – rodzi się przy wachlarzu mądrych słów.
W licznych listach pojawia się zasadnicze pytanie o cenę konkretnej usługi. Warto wiedzieć, że do każdego zlecenia podchodzę indywidualnie, ale….
liczy się przede wszystkim:
Poznaj powody do napisania maila! Ty w sieci!
Niedziela, 9 lutego 2020
Współpraca na drodze: klient – copy!
2 obce osoby spotykają się - wirtualnie - w celach podjęcia natychmiastowej współpracy na drodze: klient – copywriter. W tym przypadku odległość nie odgrywa znaczenia, a prym wiodą rozmowy telefoniczne i maile.
Tego nie wyobrażaliście sobie o słowach! – luka informacyjna.
Poniedziałek, 3 lutego 2020
Mowa internetowego ciała!
Siła głosu ukazuje: ważność słów, styl zachowania mówcy, wrażliwość na bodźce. A w copywritingu - celowa cisza, to „……….”, podkreślanie ważności każdego nowego zdania, to „!”, opuszczanie z tonu, to „ .”,
Copywriting modowy: 3 motywy na przyszłość!
Poniedziałek, 27 stycznia 2020
W sieci!
Copywriting zależy od podejścia do tematu. W strefie mody panuje jednak zdecydowana dowolność wypowiedzi, a także twórcza wizja nowych słów, po wkładanie do artykułów naleciałości z języka angielskiego
Bezcenny wpis, ukazujący 20 lat praktyk i 1 w Polsce kierunek Copy!
Poniedziałek, 20 stycznia 2020
W Gdańsku!
Copywriting powoduje, że poznaję wspaniałe osoby, które - podobnie do mnie - prowadzą własne – WWW. Nasza więź istnieje od 1 zajęć, gdy każdy student omawia własne osiągnięcia i doświadczenia.
Nowe propozycje – nowe widoki na świat!
Poniedziałek, 6 stycznia 2020
Praca zdalna!
Jako copywriter otrzymuję liczne propozycje: koncertowe, dotyczące przedsięwzięć, zdalne przez Internet, fotograficzne , a także podróżnicze.
Propozycje – jak wykreowanie ubrań! To fascynujące!
Środa, 1 stycznia 2020
W copywritingu!
Mój copywriting opiera się na licznych propozycjach. Tych większych i mniejszych, ale to one zmuszają mnie do dokonania wyboru nowej kreacji. Imprezy masowe – pochłaniają od 3 - do 6 h, także sprawiają, że uczestniczę w czymś wyjątkowym
Copywriting w podróży! Turystyczny styl życia!
Czwartek, 19 grudnia 2019
W doświadczeniu!
Posiadam bogate doświadczenie turystyczne, które przekładam na język: zmysłowych treści i klimatycznych fotografii. Angażuję się więc w rytm poszczególnych jednostek oraz całych społeczności.
Zaufanie. Dobra relacja. Czytanie w myślach! To ma sens!
Środa, 4 grudnia 2019
W copywritingu!
Twórca treści internetowych, to artysta dobrych słów. On rzeźbi i maluje schematy, które przyciągają czytelników, a potem klientów.
Plan zadań. 7 schematów każdego dnia.
Środa, 27 listopada 2019
W dobrej organizacji!
Już pod koniec dnia ustalam harmonogram zadań na następny dzień.
Sprawdzam kalendarz wydarzeń.
Wybieram miejsca odwiedzin, uczestnictwa w wydarzeniach, spotkaniach.
Planuję trasę dojazdu.
Nowoczesność: 3 sposoby komunikacji!
Wtorek, 19 listopada 2019
W sieci!
Pewien wykładowca przedstawia rolę newslettera. 1 list trafia na pocztę, następnie czeka na przeczytanie. Ale prawdziwa sztuka copywritingu nie mieści się w jego zawartości, tylko w tytule. Przyznaj się, że chwytliwy i szokujący tytuł zmusza Cię do sprawdzenia słów zawartych w mailu.
Dobra Persona? 10 razy ważniejsza od roli marki.
Wtorek, 12 listopada 2019
W treściach!
Przystępuję do budowy szkieletu artykułu i tworzę e-Personę. Fikcję? Wymysł? Symbol? A raczej „anonimowego człowieka”, który określa wszystkie potencjalne cechy: od wyglądu, koloru skóry, ubrania, po pasje, tryb spędzania czasu wolnego
Kampania LFM - ” Choineczki – jak laleczki”!
Wtorek, 5 listopada 2019
Przy Kaufland!
Jako copy uczestniczę w kampanii dotyczącej świąt Bożego Narodzenia. Promuję treści, filmiki i zdjęcia - dotyczące zielonych drzewek.