Blog
Jak działa reklama?
Czwartek, 9 maja 2019
W sieci!
Reklama – słowo, które spotykasz na każdym kroku. Słowo, które pojawia się w odbiornikach telewizyjnych, w necie i na plakatach.
Jak kociak przeobraża się w Bizneswoman?
Sobota, 4 maja 2019
Rozwój umiejętności!
Wkraczając w świat biznesu warto posiadać lekkie doświadczenie organizacyjne, czyli już wcześniej sprawdzać się wielozadaniowości. Biznes strefa dla osób odważnych, kreatywnych, samodokształcających się, a także z bagażem mądrych życiowych przedsięwzięć.
Praca w domu. Plusy i minusy. Teren odpowiedni dla książek.
Wtorek, 23 kwietnia 2019
W zaciszu!
Lekka wygoda – to połączenie domatorstwa z pracą zdalną. Zarządzenie treściami wymaga, bowiem ciszy, spokoju, a także miejsca, w którym wszystkie kreatywne myśli przelewają się do elektroniki. Określona grupa osób uważa jednak, że biuro spełnia te kryteria, ale…..
Udany projekt książkowy o copy! Zobacz druk!
Czwartek, 18 kwietnia 2019
W sieci i na papierze!
Wspólnie z firmą PIOMARI udało się nam złożyć nowy projekt książkowy dotyczący copywritingu. Jego celem pozostaje więc utrwalenie myśli ludzkiej, pracy przy blogu copywritierskim i prywatnych przemyśleń.
Aby szokować – dodaj tytuł. Poznaj dobry copywriting. Publikacje w sieci! – Pętla poznawcza!
Niedziela, 7 kwietnia 2019
O trafności słów!
Zarówno na facebooku, jak i w gazetach, uwagę czytelnika przyciągają fachowe tytuły. Patrzysz i….masz ochotę sprawdzić całą treść, bądź po 2 s materiał przypomina 1 wielką nudę.
Teksty. Zdjęcia. Projekt WWW – praca całego Zespołu!
Czwartek, 4 kwietnia 2019
Jak mewa w locie? Tylko modowym.
Około 30 tekstów powędrowało do Firmy, która zajmuje się sprzedażą produktów modowych. Innowacyjne spojrzenie, dobre szkielety, hasła, wezwania do włożenia określonego towaru w miejscu zaprojektowanego koszyka
I kiedy istnieją cuda w sieci - to Słońce dla copy świeci!
Środa, 27 marca 2019
Wiara w cel!
Oryginalny wpis, to jednak nie ten o tematach powielanych przez wszystkich. Dlaczego? W Internecie urosła cała góra ekspertów, którzy opisują plusy i minusy zasad marketingowych. Po odwiedzeniu kilku stron – wysiadasz z tego pociągu.
Podróż od słów do artykułów. Cena 2019 roku. Więcej treści w sieci – pętla poznawcza.
Sobota, 23 marca 2019
W medialnej duszy!
Zawsze kiedy myślę wypowiadam skryte marzenia. Wierzę w ich sens. Badam ich siłę przebicia. Rozważam: za i…..co po tym następuje…..Bywa i tak, że płynę na wielkiej fali – spontaniczności. A wszystko, co otrzymuję traktuję wtedy, jako wielki życiowy prezent.
W świetle copywritingu błyszczą ozdoby na kobiece ciało!
Środa, 13 marca 2019
W słownym obrazie!
Art. – wyrazy wnoszą zawsze inne spojrzenie na copywriting. Od krzykliwych ozdób, po oryginalne stylizacje – wyrazy wnikają w kolory każdej skóry, kształty kobiecego ciała, a także formy wnoszenia modnych ozdób.
Wiara w kreatywność. To podstawa!
Piątek, 8 marca 2019
W tworzeniu treści!
Nakreślanie wybranych – m.in. modowych tematów - wymaga:
- poświęcania czasu,
- operatywności,
- wiecznej kreatywności.
Realizuję zlecenie o modzie na…
Czwartek, 28 lutego 2019
W sieci!
Trwają prace copywriterskie nad realizacją projektu modowego, dotyczącego opisów produktów. Temat typowo kobiecy przyciąga moją uwagę do delikatności treści oraz wymiaru pozyskiwania klientów w strefie Biznes – Woman.
Jak dojrzewam do tego, co nie ma nazwy?
Niedziela, 17 lutego 2019
W sieci!
Pamiętam początki mojej pracy w 2 zawodach. Pierwszy z nich stanowi etat w szkolnej bibliotece, a drugi, pod wpływem innych osób, początek drogi dziennikarskiej. Jeszcze wtedy nie ma takiego zasięgu i możliwości, a „ja” startuję wirtualnie.
Komunikacja, a rozmowa? Wspólne dobro!
Piątek, 15 lutego 2019
W sieci!
Zdolny copywriter stwarza tekst z niczego, ale profesjonalne podejście do ludzi wymaga rozmowy z klientami.
3 zasady:
Copywriting w drodze! Plusy i natychmiastowy obieg informacji.
Środa, 6 lutego 2019
Stawiam kroki!
Spora ilość osób z wykształceniem humanistycznym nosi przy sobie notatnik i zapisuje cenne myśli. Bywa i tak, że one napływają , a następnie ulatują w wyniku przebiegu dalszych minut i godzin. Kadra wykładowców poleca zatem wstępne zapiski i tworzenie tekstów w sposób automatyczny.
Dobry strzelec – copywriter.
Środa, 30 stycznia 2019
W drodze do celu!
Panuje przekonanie, że wolny człowiek, który strzela w 10 – to copywriter. Autor tekstu przyprawionego mądrą intencją dominuje w firmach, które pragną się promować. W sieci argumentów przemawia za nim kreatywność i zwinność – kameleona.
Brief i wszystko jasne!
Wtorek, 22 stycznia 2019
Wymyślona promocja!
O ile zadanie wymaga pomysłu i strategicznego punktu całej kampanii – w grę wkraczają słowa. Przewodniczy temu określony zamysł i treść, która ukazuje odbiór:
- całej marki, badania na rynku o konkurencji, rozeznanie sieciowe, możliwości, grupy do przyciągnięcia produktu, opisy korzyści z oferowanych usług.