Blog

Od kuchni:copywriting w podróży do Pałacu!

Środa, 19 sierpnia 2020

Życie w trasie!

1 walizka, 1 laptop, 1 aparat fotograficzny i wielkie podróżnicze zmieszanie. Gdy docieram do Sośnicy okazuje się, że nikt nie zna hasła do WI – FI. Dlatego korzystam z telefonu komórkowego, ale tylko podczas podróży do innych miast i w  trakcie wyjść do wiejskiego ogrodu.


Jak buduję życie i twórczość na walizkach?

Czwartek, 13 sierpnia 2020

Sprawozdawczość copywriterska!

Teksty to motywacja do uczestnictwa w wydarzeniach kulturalnych, ale także w podróżach. Styl – wędrowca – który poszukuje nowych przygód, wsiada do autokaru, ogląda świat, ludzi, bada zjawiskowość wszystkich chwil, to coś naturalnego.


10 wcieleń copywritera, o których nigdy nie wiedziałeś! – luka informacyjna.

Piątek, 7 sierpnia 2020

Tematyka tekstów!

Wielostronność copywritingu polega na wrodzonej umiejętności tworzenia tekstów  z różnych dziedzin wiedzy. Istnieją jednak tematy ulubione i te traktowane w odmienny sposób, ale podkładem do działań


Projekt: słowa i grafika! To cały wirtualny świat!

Piątek, 31 lipca 2020

W sieci!

1 słowo – Projekt – zawiera z 1000 bodźców. Ale nowego smaku dodaje także grafika i film. Do udanej wizji zaliczamy więc:

- wartościowe zdania, które przenoszą odbiorcę treści do specjalnej strefy,

- graficzne rozwiązania wizerunkowe określonej firmy,


Morze słów w social mediach! To naturalne!

Niedziela, 26 lipca 2020

W wodzie!

Nowa rzeczywistość wymusza obieg informacji. Do wielkiego świata wpadają więc social media, strony WWW i zdjęcia. Podczas urlopów  - przeważnie w tych w dużych miastach  - panuje nowoczesny trend na fotografowanie i nakręcanie filmów. 


„Fonia Contentu” – etapy, przeobrażenia, wdzięczność! W sieci słów!

Czwartek, 16 lipca 2020

W Lęborku!

Pierwsza przymiarka do tematu „Fonia Contentu” pojawia się dzięki inicjatywie Agencji Reklamowej „MiroART”, gdy tworzymy nowy twór, czyli stronę WWW. Ten impuls do prezentacji  tekstów wymaga  - na tym poziomie – kolejnych słów na wypełnienie strony internetowej oraz pomysłu dotyczącego nazwy.


Plusy pracy zdalnej? A nauka!

Czwartek, 9 lipca 2020

W przestrzeni!

Koronawirus wymusza nowe trendy copywriterskie. Naturalne zachowania – czyli zarządzanie informacjami, tworzenie treści – wkraczają wtedy na rynek biznesowy z powodu pandemii. W związku  z tym zadajesz sobie pytanie: czy istnieje sposób na naukę nowych czynności?


Inna strona mocy? Wyróżnianie się w sieci słów!

Piątek, 3 lipca 2020

Przy  copy!

Wszyscy – to dobre „słowo” dla wzorowego schematu. Inaczej – to określenie dla lidera marki i promotora produktów. Dlatego w założeniu strategicznym liczy się zawsze „oryginalność”, z określeniami wartymi naszych dynamicznych czasów.


Lębork – 1 słowo,1 miasto,1 społeczeństwo. A 100 myśli?

Piątek, 26 czerwca 2020

Nazwa dla Firmy?

Nazewnictwo – co to takiego? Szybki rytm, zmysłowość zawarta w 2 wyrazach, impuls, krzyk, a raczej specyfika branży. Czy oczywistość – to dobry pomysł na oryginalność?


Jak dążyć do sukcesu? To się dzieje w Lęborku!

Piątek, 19 czerwca 2020

W środowisku lokalnym!

Oglądasz strony internetowe, śledzisz konta na fb, wnikasz w wielostronne zainteresowania, gdyż wirtualność zmusza do reakcji. Od przeszło 20 lat podbijam sieć w formie specjalnych słów, buduję marki, spotkam się z przyjaciółmi.


Dlaczego gazeta wnosi innowacyjne spojrzenie na treści? To proste!

Środa, 10 czerwca 2020

Informacja prasowa!

Czy wartość  copywritingu kształtuje artykuł prasowy? Początek drogi piśmienniczej dotyka  tematu licznych praktyk. A najlepsze z nich wnikają w świat gazet. To w takim ujęciu dobrych  - prób i błędów, treningów, 100.000 starań - docierasz do celu.


Dlaczego wyprowadzam wielkie marki?

Środa, 3 czerwca 2020

W sieci!

Słowa – to tylko część wielkiej gry, bo liczy się  - pomysł na ….- unikalność marki. Marketing to strategia, ale osobiste predyspozycje i umiejętności wróżą wówczas  logiczny  sukces.


Co mieści się w nauce i skąd tyle przykładów?

Piątek, 29 maja 2020

Nowe sposoby prezentacji treści!

Natychmiastowe uderzenie. Szybki impuls. Porywający tekst – to….droga do copywritera. Słowa – znaczą wszystko. Wiedzą o tym odbiorcy treści.


Jak wykorzystać krótkie teksty na WWW, które ukazują poziom uniwersytecki?

Piątek, 22 maja 2020

Krótkie wpisy!

Po studiach z zakresu copywritingu posiadam umiejętność pisania krótkich tekstów.

Określone zasady  - wpisów umieszczanych w Internecie -  wchodzą w skład :


Czy wiesz, dlaczego warto stworzyć miłe wnętrze?

Piątek, 15 maja 2020

Copywriting o aranżacji wnętrza!

Ścieżka treściwego przekazu informacji o firmie, która wnika  w  klimatyczne dekoracje, podnosi jakość wizualnych doznań. Dlatego podróżujesz ze mną do strefy domatorstwa, tradycji, a także nowoczesnych inspiracji...


Dlaczego psychologia wnika w copywriting?

Sobota, 9 maja 2020

Psychologiczne dylematy!

Strategiczne podejście do treści zawiera estetykę publikacji, słowa, szkielety, ale także elementy psychologii? Dlaczego ta cząstka wiedzy odciska ślady w licznych artykułach? Tworząc zdania rozpoczynasz pracę od pomysłu. I właśnie do tego celu  potrzebujesz specjalnej podbudowy.



Przejdź do góry strony