Wena twórcza? Tak powstaje dobra marka.
Brief i treści!
Jako doświadczony copywriter wykorzystuję informacje zaczerpnięte z rozmów telefonicznych, przesłanych słów tzw. kluczy oraz specjalistycznych zagadnień, głównie do jeszcze większego profesjonalnego przygotowania wszystkich treści i grafik. W pojęciu współpracy pojawia się zatem markowy - Brief, ale i intuicyjne poruszenie się po wskazanych zagadnieniach.
Droga wyboru:
- Niektórzy klienci przesyłają po 10 zdań z wartościowymi wyrazami, definicjami i skojarzeniami, jednak należy pamiętać, że wolność copywriterska – to także Wena, która daje szeroki wachlarz różnych możliwości.
W Realu!
Sposobem utrzymania komunikacji pozostaje m.in. rozmowa, dyskusja, spotkanie w kawiarni, firmie, które w dobie powszechnej elektroniki – wypierają urządzenia telekomunikacyjne, otwierające 100 nowych kombinacji copywriterskich. Dlatego wczuwam się w klimat, charakter zadaniowości, z pomysłowością innowacyjnego stylu, który nadaje danej marce zupełnie nowego charakteru.
Bo o ile…
- Nie lubisz tego, co wszyscy?
- Dobrze trafiłeś.
Prezentuję różnorodne formy docierania do przyszłych klientów: bez 1 wyznaczonego kierunku, ale za to z dużym pokładem talentów. Mnogość doznań, różnorodność form – to pobudzanie do kreatywności i jeszcze większego zainteresowania, dlatego wspólnie ze mną wyróżniasz się na tle innych firm o pokrewnej tematyce.
W 1 ciele ukrywa się:
- poeta, copywriter, kreator przedsięwzięć, dusza artysty, twórca artykułów, newsów, postów, grafik, fotograf….
Bo tylko w takim ujęciu:
- Fonia contentu - dobrze gra…505 060 972
Wspólna ścieżka – to praca na rzecz promocji, reklamy, wizerunku, z silną wizją na przyszłość.
Dlatego...
Wybierz konkretną ścieżkę prowadzącą do 1 celu.