Wirtualna asystentka – nowe pola kreatywności!

Wirtualna asystentka – nowe pola kreatywności!

W marketingu!

Kilka odmian wirtualności przyczynia się do kreacji rynku internetowego. O ile słowa budują klimat, wprowadzają Cię do zagadnienia, niosą konkrety, o tyle zakończenie pobudza do działań. Dlatego w artykułach i dłuższych postach przewija się zagadnienie marketingu, dotyczące przede wszystkim wzmacniania biznesu. Na skalę social mediów – każdy temat – to tzw. impuls. Czytelnik oczekuje na moment kolejnej publikacji, podkręca się danym wpisem, poszukuje czegoś innowacyjnego.

Dlatego…

W roli kreatora występuję wówczas, jako copywriter.  

Co przyciąga do treści?

- Piśmiennictwo? – Nie – tylko.

Sztuka polega na pokazaniu nowego tematu.

Gdy pojawia się zapowiedź, to wtedy powstaje cała otoczka, czyli zdania ułożone w pewnej konstrukcji.

Na tym etapie,  po spojrzeniu na artykuł, wpis blogowy, post – już po 2 sekundach wiem, czy słowa powstają na zlecenie copy.

Pamiętaj, że:

Copywriter?

- to  osoba o licznych pasjach i predyspozycjach, która czuje się dobrze w określonych treściach.

Copywriter?

- zna zasady konstrukcji wpisu,

- zna słowa umilacze, motywatory, a także te aktywizujące,

- zna jakość wpisu, oryginalność spojrzenia, unikalność podejścia do danej Firmy, szkielet treści.

Co daje tekst na zamówienie?

- nowe możliwości finansowe dla danej Firmy, osoby prywatnej.

5% inwestycji w copy – to 95% obrotu w potencjalnych działaniach.

Copywriter, jako wirtualna asystentka:

- klient – to powiernik myśli, wspólnik w 1 dziele, wąskiej dziedzinie wiedzy albo wielostronnym ujęciu możliwości biznesowych. Dlatego – jako copy – podpowiadam  nowe rozwiązania, kreuję posty w sieci, angażuję odbiorców treści, pokazuję konkretne przykłady, naprowadzam na dobre tory, niosę słowa w koszyku doskonałych owoców. A cała  wizja przewodnia zahacza wówczas o umówioną markę.

I w takim układzie fonia gra: 505 060 972.

Przejdź do góry strony