Wirtualna asystentka – nowe pola kreatywności!
W marketingu!
Kilka odmian wirtualności przyczynia się do kreacji rynku internetowego. O ile słowa budują klimat, wprowadzają Cię do zagadnienia, niosą konkrety, o tyle zakończenie pobudza do działań. Dlatego w artykułach i dłuższych postach przewija się zagadnienie marketingu, dotyczące przede wszystkim wzmacniania biznesu. Na skalę social mediów – każdy temat – to tzw. impuls. Czytelnik oczekuje na moment kolejnej publikacji, podkręca się danym wpisem, poszukuje czegoś innowacyjnego.
Dlatego…
W roli kreatora występuję wówczas, jako copywriter.
Co przyciąga do treści?
- Piśmiennictwo? – Nie – tylko.
Sztuka polega na pokazaniu nowego tematu.
Gdy pojawia się zapowiedź, to wtedy powstaje cała otoczka, czyli zdania ułożone w pewnej konstrukcji.
Na tym etapie, po spojrzeniu na artykuł, wpis blogowy, post – już po 2 sekundach wiem, czy słowa powstają na zlecenie copy.
Pamiętaj, że:
Copywriter?
- to osoba o licznych pasjach i predyspozycjach, która czuje się dobrze w określonych treściach.
Copywriter?
- zna zasady konstrukcji wpisu,
- zna słowa umilacze, motywatory, a także te aktywizujące,
- zna jakość wpisu, oryginalność spojrzenia, unikalność podejścia do danej Firmy, szkielet treści.
Co daje tekst na zamówienie?
- nowe możliwości finansowe dla danej Firmy, osoby prywatnej.
5% inwestycji w copy – to 95% obrotu w potencjalnych działaniach.
Copywriter, jako wirtualna asystentka:
- klient – to powiernik myśli, wspólnik w 1 dziele, wąskiej dziedzinie wiedzy albo wielostronnym ujęciu możliwości biznesowych. Dlatego – jako copy – podpowiadam nowe rozwiązania, kreuję posty w sieci, angażuję odbiorców treści, pokazuję konkretne przykłady, naprowadzam na dobre tory, niosę słowa w koszyku doskonałych owoców. A cała wizja przewodnia zahacza wówczas o umówioną markę.
I w takim układzie fonia gra: 505 060 972.