Co sprawia, że wyprowadzam nowe marki?

Co sprawia, że wyprowadzam nowe marki?

W sieci!

Pokazuję żywe przykłady potwierdzające fakt, że na każdym etapie pracy wyprowadzam nowe marki. Czy wiek, wykonywany zawód, a moc wykształcenia - idą w parze z marzeniami? Czy wiedza i potęga słów otwierają drzwi do IT – copywritingu?

W necie!

*

Od kilku lat bawię  się w przygotowanie innowacyjnego projektu modowego i ta zabawka sprzyja wielkiej kreacji myśli oraz prezentacji ogólnego wizerunku.

*

Od kilku lat dotykam też skrajnie różnych branż, które potrzebują słownej promocji.

*

Od kilku lat pracuję równolegle w dziale powiązań marketingowo - storytellingowo – copywriterskich.

*

Dlaczego w każdym momencie aktywności sieciowej warto wyprowadzać nowe marki?

- Na tej ścieżce rozwoju liczą słowa, schematy, ale przede wszystkim kreatywne pomysły na teksty. Dlatego od takiej osoby wymaga się wiedzy połączonej z zasobem pewnej innowacji. Bez tematów przewodnich, bez szkieletów, bez działań – świat zastyga w 1 miejscu. Bogaty wachlarz doświadczeń z organizacji wystaw, imprez w kinie, na Placu Pokoju w Lęborku – powoduje, że przez 20 lat dążę do każdego celu, jako wolny strzelec. A nowości  marketingowe dodają  wówczas wartości o podłożu emocjonalnym, rozrywkowym i twórczym.

Jak podchodzę do nowego projektu?

Wyobrażam sobie temat przewodni, do którego układam słowa i grafikę.

Jak podchodzę do nowych zadań?

Każde z nich to wyzwanie sieciowe.

Jak buduję układ powiązań tematycznych?

W 1 spójnej całość do danej branży.

Czy nowości – to trudne zadania do akceptacji?

Nie, ponieważ zawsze pracuję projektowo. Zamykam 1 zadanie  i rozpoczynam następne.

Czy w copywritingu przeszkadza wielość zadań?

Nie, jako kameleon przeskakuję z 1 marki do 2, 3, 4.

Czy różne branże to także przeszkody?

Nie, jako  kreator  tworzę treści. Lubię ciekawe wyzwania.

 

 

 

Przejdź do góry strony