Co sprawia, że wyprowadzam nowe marki?
W sieci!
Pokazuję żywe przykłady potwierdzające fakt, że na każdym etapie pracy wyprowadzam nowe marki. Czy wiek, wykonywany zawód, a moc wykształcenia - idą w parze z marzeniami? Czy wiedza i potęga słów otwierają drzwi do IT – copywritingu?
W necie!
*
Od kilku lat bawię się w przygotowanie innowacyjnego projektu modowego i ta zabawka sprzyja wielkiej kreacji myśli oraz prezentacji ogólnego wizerunku.
*
Od kilku lat dotykam też skrajnie różnych branż, które potrzebują słownej promocji.
*
Od kilku lat pracuję równolegle w dziale powiązań marketingowo - storytellingowo – copywriterskich.
*
Dlaczego w każdym momencie aktywności sieciowej warto wyprowadzać nowe marki?
- Na tej ścieżce rozwoju liczą słowa, schematy, ale przede wszystkim kreatywne pomysły na teksty. Dlatego od takiej osoby wymaga się wiedzy połączonej z zasobem pewnej innowacji. Bez tematów przewodnich, bez szkieletów, bez działań – świat zastyga w 1 miejscu. Bogaty wachlarz doświadczeń z organizacji wystaw, imprez w kinie, na Placu Pokoju w Lęborku – powoduje, że przez 20 lat dążę do każdego celu, jako wolny strzelec. A nowości marketingowe dodają wówczas wartości o podłożu emocjonalnym, rozrywkowym i twórczym.
Jak podchodzę do nowego projektu?
Wyobrażam sobie temat przewodni, do którego układam słowa i grafikę.
Jak podchodzę do nowych zadań?
Każde z nich to wyzwanie sieciowe.
Jak buduję układ powiązań tematycznych?
W 1 spójnej całość do danej branży.
Czy nowości – to trudne zadania do akceptacji?
Nie, ponieważ zawsze pracuję projektowo. Zamykam 1 zadanie i rozpoczynam następne.
Czy w copywritingu przeszkadza wielość zadań?
Nie, jako kameleon przeskakuję z 1 marki do 2, 3, 4.
Czy różne branże to także przeszkody?
Nie, jako kreator tworzę treści. Lubię ciekawe wyzwania.