Czy social media – to już nowe TV?
W sieci!
Nowa jakość odbioru informacji dotyka kilku zagadnień. Od odbiornika telewizyjnego – do komórki prowadzi Cię droga pełna specjalistycznej treści. Dlatego rezygnujesz z oglądania filmów – na rzecz spędzania czasu w social mediach. I w tym temacie ukazuje się praca copywritera. Dlaczego? - Teraz większość informacji firmowych i dziennikarskich – zasypuje Internet, a osoby, które przesiadują przy odbiornikach – przemieniają czas na obsługę telefonów komórkowych.
Dla Firmy:
- liczy się facebook i IG - z konkretnymi postami i zdjęciami. Okazuje się, że młode pokolenie naszych rodaków – czyta i ogląda zasoby w sieci z jeszcze większą częstotliwością. W takim przypadku prezentacja towaru i usług - odbywa się on – line. Następuje, bowiem scrollowanie stron WWW i social mediów. To znak, że do obsługi takich urządzeń zaszczytne miejsce przypada copywriterowi, który – Cię „sprzedaje”. Pojęcie sprzedaży – to już podmiana sklepowej lady, firmowego biurka – na urządzenie telekomunikacyjne, z pokaźnym zasobem informacji. Ale do modnych kombinacji należą zdania pełne innowacji i określeń – zachęcających do działania. Wymuszanie ruchu, pokaz korzyści i zalet – związanych z daną Firmą – to popis umiejętności copy, który prowadzi klienta – do koszyka zakupowego.
Dla osoby prywatnej:
- liczy się ułożenie marki – czyli prezentacja najsilniejszych stron danej osoby, kolorystyka, język, sposób komunikacji i inność – jako stosowny wyróżnik w sieci pełnej 1000000 informacji. Dla oryginałów liczą się zatem własne zdjęcia przygotowane w klimatycznych wnętrzach, które budują natychmiastowy klimat.
Dla czytelników:
- liczy się szybki impuls – post, ale także najmodniejszy – e - book. Wirtualna książka – to nowoczesny sposób docierania do użytkowników, którzy zarówno w pociągu, samochodzie – jak i w domu – wnikają w zasób oferowanych słów. Tak skuteczna forma szerszego wymiaru informacji – sprawdza się w przypadku sprzedaży zalet firmy, instytucji, osoby prywatnej – ponieważ zatrzymuje czytelnika na dłużej.
Wszystko razem:
W całokształcie tworzenia marki liczą się natychmiastowe impulsy i sygnały copywriterskie, gdyż to odbiorca treści dysponuje własnym wolnym czasem i możliwościami przeanalizowania wpisów w dowolnym momencie. Bardzo często powraca do strony WWW – podczas wyboru firmy i porównuje wówczas jej potencjał z pokaźną konkurencją.
Dlatego fonia gra – 505 060 972