Teksty wartościowe i te z kosza….istnienie w sieci!

Teksty wartościowe i te z kosza….istnienie w sieci!

W copywritingu!

Osoba wykształcona rozróżnia teksty wartościowe od tych, które nadają się do kosza…Dlaczego? W sieci i ludzkim umyśle następuje celowa selekcja informacji. Z badań naukowych wynika, bowiem, że człowiek nie potrafi wchłaniać wszystkiego i wszędzie. Nauka toruje więc drogę do 2 sekundowego scanu treści. Co to oznacza w praktyce? Ocenę – jej przydatności. Po tekstach nie zasługujących na uwagę pozostaje tylko miejsce w śmietniku, po treściach z zasobem wiedzy i prawdą  - stylowa szuflada w umyśle.   

Dlaczego dochodzi do wyszukiwania, gromadzenia i selekcjonowania informacji?

Z poczucia głodu na dobrą literaturę, ale nie należy traktować czytelnika, jako kogoś pozbawionego obiektywizmu i wrodzonej inteligencji. Praca z biznesowcami, przedsiębiorcami, wykładowcami nakreśla określone zadania. W praktyczny sposób podaje więc zasób słów i przykłady – bez – wartości.  Zaliczają się do nich specjalne linki, artykuły i wpisy. Badając więc zasoby wyszukiwarek wpadam na informacje tzw. śmietnikowe, czytam 3 pierwsze linijki i zastygam…bo tego nie da się „czytać”, nie da się analizować, nie da się przetrawić. Wtedy według wykładowcy zapala się - czerwone światełko. Mózg odpycha treści, a w rzeczywistej reakcji –  przełącza  na inny kanał.  

Mądrość, styl i klasa!

Mądrość – nie szuka sposobu na wielką uwagę. Mądrość – to skromność. Styl – wnika w warstwy intelektualne i pokazuje osobiste schematy myślowe. Klasa – to coś czego nie da się nauczyć, ale ma się to w sobie.

Zjawisko ukrytego hej  - tu!

Hej – tu – widzę Cię, ale to po obserwacjach nie zasługuje nawet na ten 2 sekundowy scan, bo….

- tak myśli osoba wykształcona z doświadczeniem.

Rozumowanie hejtera – teraz dołożę do pieca….tylko pamiętaj i ogień się  wypala.

Obiektywizm czytelniczy!

Z szacunku do profesjonalistów, firm, wykładowców i ludzi wykształconych poruszam tematykę 1 z wykładów, gdyż warto czerpać wzorce z mądrych trendów i czasami ukazywać też czarną stronę  informacji.

 

Przejdź do góry strony