Technologiczne smaki? FB, IG – WWW!

Technologiczne smaki? FB, IG – WWW!

W Polsce!

Poranna kawa, to tylko wstęp do aktywności w sieci, ponieważ przechodzi do codziennego rytuału. W tym zadaniu uwielbiam, bowiem samotność, indywidualizm, ciszę i kreatywność podbudowane oryginalnością. Ale czas, miejsce, to kwesta umowna.

Liczą się zatem:

- domowe zaciesze, widoki na ogród, miejsce w pracy, kawiarnia, wolne przestrzenie z Wi -Fi.

W nowym wydaniu – wygląd Internetu przeskakuje, wówczas do innego wyobrażenia.

A o ile sprawdzają się trendy facebookowej i Instagramowej mody – na wprowadzenie odpłatności, o tyle wróżę już rezygnacje z kont artystycznych, portalowych  i innych.

W takiej rzeczywistości następuje zawsze zmiana frontu, poszukiwanie innych serwisów i powrót do – stron internetowych.

Wielkie ruchy strategiczne - to decyzje podyktowane okolicznościami przerobowymi, utrzymaniem serwerów, zyskami i stratami. Dlatego uważam, że takie kroki – to jednak błędne koło.

Brak osób na FB, IG?

W tym temacie IG – po podmianie algorytmów – przypomina konto obcej osoby. Dlatego spora ilość użytkowników wycofuje się z publikacji.

Pojawia się jednak słynny znak „?”

Jakie normy nadadzą życia w popularnym FB?

Społeczeństwo funkcjonujące na całym świecie – przyzwyczajone do messengera i postów – dokona wyboru, ale najprawdopodobniej przeniesie się do innej konkurencji.

Strony w sieci:

- to gwarancja stabilizacji, dowolności załączania zdjęć, publikowania treściwych artykułów, dlatego po odejściu z FB, IG – rozpocznie się dla nich nowa era.

Bo...Media. Gazety. Dziennikarze – od zawsze trwają  w wielozadaniowości, a w warunkach korzystnych dla zapisu treści – oddają cząstkę siebie na pożytek publicznych.

W określonych warunkach poszukują, więc alternatywy – na docieranie do szerszego grona osób, z pokaźnym pakietem informacyjnym.

Życie na zasadach powiązanych z technologiami – to stała nauka, zdobywanie kolejnych umiejętności, pogoń za nowinkami i oczywiście wyznaczona strategia.

Dlatego fonia gra – 505 060 972

w twórczym oddaniu chwil, marketingu, storytellingu, z dostępem do elektroniki, gdy płynność dni – cechuje dana publikacja, wiedza, zasada sprzedaży, docieranie do klienta oraz próba złamania każdej konkurencji.

 

 

 

Przejdź do góry strony