30 literek w innym wymiarze? To norma!
W sieci!
Każdy tekst, po publicznej publikacji na WWW, FB – wymaga lekkiej korekty, ponieważ pojawiają się podmiany literek, wyrazów, zwrotów, określeń i znaczeń. Dla copywritera – to 20 minut wyjętych z życiorysu, także po 30 minutach od załączenia artykułu, głównie z powodu licznych obowiązków.
Warunki bytowe i egzystencja od kuchni:
- to nagłe wyjścia z domu, przemieszczanie się samochodem po Lęborku i okolicach, zakupy, spotkania towarzyskie.
W takich okolicznościach następuje powrót do treści.
W zamyśle!
Szkic tekstu – to podstawa, silny fundament, wyidealizowanie całości – czyli 20 minut, następnie sprawdzam podmiany literek przez – kolejne 20 minut.
Nowoczesność!
Szybkie sposoby publikacji uwzględniają pracę przy laptopie i telefonie komórkowym. Dlatego zwinność ruchów kameleona, powoduje, że czytam całości z 5 razy.
Inna strona publikacji!
Godzina? Minuta? Sekunda?
Powroty do domu o godzinie 21:00 – oznaczają odpalanie laptopa do – 24:00.
Tekst przygotowany po spotkaniu – powstaje, więc późno w nocy.
W wydaniu gazety – liczą się zawsze ograniczenia czasowe, dlatego załączam treści do godziny 24:00, kiedy wszyscy spędzają aktywnie czas z telefonem komórkowym.
Ilość ograniczeń – zmęczenie – to czynniki, które powodują, że korzystam z twórczości automatycznej, bezpośredniej, dynamicznej, co z pewnością oddaje ducha wydarzeń, ale także wymusza pracę zdalną podczas relaksu.
Copywriting – jako życiowa pasja?
Wartość zdjęć, treści – to tylko 1 strona wydarzeń, ta 2 dotyczy doznań, podróży, spotkań towarzyskich, wymiany poglądów, bodźców turystycznych, krajobrazowych, literackich, artystycznych. Dlatego – lubię – taką wizję aktywności.
Fonia - wówczas gra – 505 060 972