5 przymiarek do wartościowych dłoni!
Dłonie u copy!
W każdej pracy liczą się pomocne dłonie. W copywritingu uznajesz ich nowych wymiar, gdy opuszki palców dotykają telefonu komórkowego i sprawdzają zawartość wybranej strony WWW. Dłonie – jako inspiracje dla malarzy, niosą pewną tajemnicę, z siłą przekładnia słów na kremowy papier, bądź do nowoczesnej elektroniki, widzianej w obrazie - czarnych literek. Dłonie – zapewniają też jakość każdej usługi. Dłonie – zawsze inspirują do tworzenia treści.
U copy!
Dłonie - pokazują, że ścieżka dostępu informacji, która przebiega od pomysłu do konkretnego zapisu, to silny fundament wszystkich kreatywnych działań. Dlatego na zewnątrz oceniasz kolor lakieru do paznokci, modne pierścionki, a od wewnątrz wczuwasz się w cichą nostalgię.
Narzędzia copy:
- laptop, telefon komórkowy, zeszyt, długopis, pióro.
5 warunków dobrego copywritingu:
- Pomysł na artykuł.
- Zamiłowanie artystyczne.
- Sztuka docierania do grupy społecznościowej.
- Pasja literacka.
- Wnikanie w dany temat.
- dłonie wklepują magiczne literki…dotykają telefonu i wpadają na blog o copywritingu…to tu nowe porcje - słów i grafiki - podnoszą poziom copy….a palce przestawiają wszystko w wyszukiwarce i pokazują strategię przewodnika dobrych myśli…
W sztuce!
Narzędzia otwierają Cię na przestrzeń pełną pozytywnej mocy, dlatego niosą przekaz każdej treści do urządzeń telekomunikacyjnych. Dłonie – jako sterowniki – zapewniają udaną rozmowę zarówno w sieci, jak i przez telefon komórkowy. Dłonie – pomagają osiągać nowe sukcesy. Dłonie – przelewają wytwory myśli ludzkiej, zapisują zdania, wysyłają maile, odbierają wiadomości, budują podstawę do współpracy.
W wizerunku!
Dłonie – to wizytówka copywritingu.
Dłonie – to podstawa do pracy.