5 przymiarek do wartościowych dłoni!

5 przymiarek do wartościowych dłoni!

Dłonie u copy!

W każdej pracy liczą się pomocne dłonie. W copywritingu uznajesz ich nowych wymiar, gdy opuszki palców dotykają telefonu komórkowego i sprawdzają zawartość wybranej strony WWW. Dłonie – jako inspiracje dla malarzy, niosą pewną tajemnicę, z siłą przekładnia słów na kremowy papier, bądź do  nowoczesnej elektroniki, widzianej w obrazie - czarnych literek. Dłonie – zapewniają też  jakość każdej usługi. Dłonie – zawsze inspirują do tworzenia treści.

U copy!

Dłonie  - pokazują, że ścieżka dostępu informacji, która przebiega od pomysłu do konkretnego zapisu, to silny fundament wszystkich kreatywnych działań. Dlatego na zewnątrz oceniasz kolor lakieru do paznokci, modne pierścionki, a od wewnątrz wczuwasz  się w cichą nostalgię.

Narzędzia copy:

- laptop, telefon komórkowy, zeszyt, długopis, pióro.

5 warunków dobrego copywritingu:

  1. Pomysł na artykuł.
  2. Zamiłowanie artystyczne.
  3. Sztuka docierania do grupy społecznościowej.
  4. Pasja literacka.
  5. Wnikanie w dany temat.

- dłonie wklepują magiczne literki…dotykają telefonu i wpadają na blog o copywritingu…to tu nowe porcje  - słów i grafiki -  podnoszą poziom copy….a palce przestawiają wszystko w wyszukiwarce i pokazują strategię przewodnika dobrych myśli…

W sztuce!

Narzędzia otwierają Cię na przestrzeń pełną pozytywnej mocy, dlatego niosą przekaz każdej treści do urządzeń telekomunikacyjnych. Dłonie – jako sterowniki – zapewniają udaną rozmowę zarówno w sieci, jak i przez telefon komórkowy. Dłonie – pomagają osiągać nowe sukcesy.  Dłonie – przelewają wytwory myśli ludzkiej, zapisują zdania, wysyłają maile, odbierają wiadomości,  budują podstawę do współpracy.

W wizerunku!

Dłonie – to wizytówka copywritingu.

Dłonie – to podstawa do pracy.

 

Przejdź do góry strony