Copy - art.? Sztuka sprzedaży słów!

Copy - art.? Sztuka sprzedaży słów!

W projekcie!

Doskonały układ treści wymaga m.in. odrobiny artyzmu, delikatności, wrażliwości i zmysłowości. Zastanawiasz się: Dlaczego? To proste. Teksty, które odwołują się do tych zagadnień – lepiej się sprzedają. Oczywiście fakty – to fakty, trendy- to trendy, a słowa - to słowa. Mocne akcenty copywritingu pokazują nowoczesne rozwiązania, ale także kierunki społecznego zapotrzebowania. Od artykułów sprzedażowych, postów na fb, opisów produktów, po wpisy blogowe. Każda z takich inicjatyw wywołuje więc morze skojarzeń, które płyną do 1 portu – czyli strony internetowej.

W art. – spojrzeniu!

Nutka liryczności, szczypta słodziku, odrobina magii – i wszystko nabiera właściwych kształtów. Nowe spojrzenie na wpisy wkracza w strefę projektu, który, w odpowiednim zamyśle artystycznym, przemienia całe myślenie. W roli przewodnika pojawia się copywriter, z falującymi uniesieniami, zachwytami, poetyckimi treściami, krzykliwymi odnośnikami. Dlatego spore znaczenie – odgrywa trafny – pomysł.

W sztuce wyrażania siebie!

Copy wciela się w skórę właściciela Firmy. Poznaje zasady funkcjonowania w biznesie. Bada reakcje na Facebooku, nakreśla przyszłe zamówienia, a na końcu tworzy treści. Cały plan działania – to dobrze przemyślany schemat, który - w dobie elektroniki - otwiera drzwi na szerokie zasięgi.

5 motywów przewodnich:

  1. Doskonała strategia.
  2. Plan działań.
  3. Idealny pomysł.
  4. Profesjonalny tekst.
  5. Ruch sieciowy.

Dlaczego słowa budują markę osoby prywatnej, bądź firmy?

Słowa – przerabiają ludzkie myślenie i wywołują określone reakcje. Sztuka doboru szkieletu treści i zachęt do aktywności, to bowiem tajemniczy copywriting. Trudno jednak opierać się na „suchym przekazie”, ponieważ w grę o zatrzymanie czytelnika wchodzi m.in. – artystyczny zachwyt.

Fonia Contentu:

Tel. – 505 060 972

Przejdź do góry strony