Copywriting marzeniem ludzi? Czytaj z nostalgią!

Copywriting marzeniem ludzi? Czytaj z nostalgią!

Przy copy!

- Zamykam drzwi. Otwieram okno. Na szybie widać jeszcze krople porannego deszczu. A czas? To trudne – znaki „?”, gdyż lubię zmienność i dynamiczność treści. W materiałowej torebce poszukuję notesu i  pióra, bo czekam na gorącą kawę z czarnego ekspresu. Delikatna siwa para unosi się jeszcze w nowoczesnym pomieszczeniu, dotyka kącików zgrabnych ust, czerwonej pomadki  i miesza się z wypieczonym żółtym ciastem. Wiem, że siedząc w 1 miejscu podróżuję do innych przestrzeni, wnikam w zasłyszane szepty rozmów, a pod koniec spożywania sernika – odkrywam własne myśli.

Przy stoliku!

To scenariusz na 1 h. A po nim następuje potok słów, odbijanych na papierze w kratkę. Zapisuję, wiec  unikalne przemyślenia. Patrzę na ludzkie sylwetki. Pozyskuję sympatyków pisania, którzy zadają liczne „?” o treści. Czy to miejsce obok nadal pozostaje wolne – słyszę po 5 minutach.  Tak – ale…. Cisza – przestaje szeleścić.  Nagle ktoś z innego kącika kawiarni patrzy na układ dłoni, które notują 1000 myśli. To copywriting w szkicowniku ambitnego projektu, z wiarą w cel i przenośnie do odległych miejscowości. Czarna sukienka układa się wówczas przy całym ciele i pasuje do aksamitnego fotela, bo  wnętrze, to  duchowe przenika  całą klimatyczną  aranżację tego pomieszczenia.

Przy wcielaniu się w inną osobę!

Jako copywriter posiadam bogatą wyobraźnię, a to pomaga w dążeniu  do celu. Wczuwam się w cudze myśli, pasje, pracę, talenty i firmy, gdyż buduję nową strategię. Popijam kawę, patrzę przez okno, a zeszyt i laptop, niosą treści do klienta. Tylko pora – ta jesienna – nadal pachnie jeszcze Wiosną, tylko trawa przylega do podłoża. A dłonie – w tym zielonym  stylu  - układają się do literek, podnoszą jakość wzruszeń, celowość konkretów i lecą - z szybkością samolotu - do skrzynki mailowej. Przypadkowi przechodnie przekraczają równocześnie próg kawiarni, wierzą w zakupy świeżych produktów, to przy tekstach smakuje nowymi przepisami na sukces.

*

Kropla, woda, para – tak bardzo podobne do filiżanki z kawą, tylko bardziej płynne. W życiu liczą się zatem: zmienność, kameleonizm i content – z pasją tworzenia siebie dla potencjalnego klienta.

*

Liść, drzewo, las – tak bardzo żywe w zaczarowanym ujęciu, tylko papier pozostaje po tym bardziej przyjazny dla wpisów.  W życiu liczą się zatem:  zapach, kolor, kształt.

*

Dlatego fonia contentu  gra – 505 060 972

 

Przejdź do góry strony