Copywriting z pomysłem. Samodzielność twórcza w dobrej ocenie.

Copywriting z pomysłem. Samodzielność twórcza w dobrej ocenie.

Pomysł buduje markę!

Treści przygotowane na WWW – to przede wszystkim projekty składające się z grafik, zdjęć i słów. Znawcy social mediów uważają, że współczesny świat opiera się jednak na doznaniach wzrokowych, dlatego tylko 2 sekundy wymuszają zatrzymanie potencjalnego czytelnika w sieci. Ale inne poglądy wyraża wykładowczyni Uniwersytetu Gdańskiego. Przy jej wypowiedzi liczy się nastrój, przenoszenie w czasie, opis, malowniczość miejsc, zalety wynikające z prezentacji produktów – których nie ukazują fotografie. Dlatego profesjonalnie dobrane zdania – przenoszą Cię do konkretnego miasta, zakładów pracy, zachęcają do reakcji, wymuszają ruch strategiczny.

Pomysł – a wzór do naśladowania!

Genialność projektu – to doskonały pomysł, sprzedaż tego wszystkiego, co oferujesz. Bo rynek zbytu oczekuje wówczas od producenta, autora tekstu, sprzedawcy – elementów pełnych artyzmu, zaskoczenia i unikalności. Dlatego siłą każdego projektu okazuje się utalentowana jednostka -  zarażająca innych pasją, realizacją zadania i promocją własnych osiągnięć.

Pomysł – a przebojowość!

W copywritingu – copy – to zawsze twórca, artysta z wielu poziomów, który z małych rzeczy buduje wielką strategię. Pewne słowa układa w szkielet, oddaje ducha wydarzeń, wymusza zainteresowanie, a także charakteryzuje się kreatywnością.

Co szykuje copy?

  1. Tytuły.
  2. Opisy produktów.
  3. Wpisy na blogi.
  4. Artykuły.
  5. Treści edukacyjne.
  6. Treści sprzedażowe.
  7. Tematy na każdy dzień tygodnia.
  8. Propozycje na WWW, blogi, fb, Ig.
  9. Grafikę.
  10. Zdjęcia.

Współpraca to zaufanie!

Copy – otrzymuje pewien pakiet zaufania, dowolność w twórczości, zarządza marką, buduje marketing sieciowy, pobudza do czytania, angażuje inne osoby, dyskutuje, wymienia się poglądami, dba o WWW, piękne konta w social mediach.

Dlatego – fonia gra – 505 060 972

 

Przejdź do góry strony