Copywriting z pomysłem. Samodzielność twórcza w dobrej ocenie.
Pomysł buduje markę!
Treści przygotowane na WWW – to przede wszystkim projekty składające się z grafik, zdjęć i słów. Znawcy social mediów uważają, że współczesny świat opiera się jednak na doznaniach wzrokowych, dlatego tylko 2 sekundy wymuszają zatrzymanie potencjalnego czytelnika w sieci. Ale inne poglądy wyraża wykładowczyni Uniwersytetu Gdańskiego. Przy jej wypowiedzi liczy się nastrój, przenoszenie w czasie, opis, malowniczość miejsc, zalety wynikające z prezentacji produktów – których nie ukazują fotografie. Dlatego profesjonalnie dobrane zdania – przenoszą Cię do konkretnego miasta, zakładów pracy, zachęcają do reakcji, wymuszają ruch strategiczny.
Pomysł – a wzór do naśladowania!
Genialność projektu – to doskonały pomysł, sprzedaż tego wszystkiego, co oferujesz. Bo rynek zbytu oczekuje wówczas od producenta, autora tekstu, sprzedawcy – elementów pełnych artyzmu, zaskoczenia i unikalności. Dlatego siłą każdego projektu okazuje się utalentowana jednostka - zarażająca innych pasją, realizacją zadania i promocją własnych osiągnięć.
Pomysł – a przebojowość!
W copywritingu – copy – to zawsze twórca, artysta z wielu poziomów, który z małych rzeczy buduje wielką strategię. Pewne słowa układa w szkielet, oddaje ducha wydarzeń, wymusza zainteresowanie, a także charakteryzuje się kreatywnością.
Co szykuje copy?
- Tytuły.
- Opisy produktów.
- Wpisy na blogi.
- Artykuły.
- Treści edukacyjne.
- Treści sprzedażowe.
- Tematy na każdy dzień tygodnia.
- Propozycje na WWW, blogi, fb, Ig.
- Grafikę.
- Zdjęcia.
Współpraca to zaufanie!
Copy – otrzymuje pewien pakiet zaufania, dowolność w twórczości, zarządza marką, buduje marketing sieciowy, pobudza do czytania, angażuje inne osoby, dyskutuje, wymienia się poglądami, dba o WWW, piękne konta w social mediach.
Dlatego – fonia gra – 505 060 972