Daj się „czytać”. Daj się zauważyć.

Daj się „czytać”. Daj się zauważyć.

W necie!

Większość postów, artykułów i branżowych publikacji – ginie w sieci. Mnogość treści, dostęp do telefonów komórkowych – to z 1 strony błogosławieństwo, z 2 strony przekleństwo. Dlatego wyłania się zawód – copywritera – osoby wymuszającej dobre reakcje. Aktywność klientów uskutecznia się zaraz po określonym słownictwie, ponieważ rynek sprzedażowy zatrzymuje ludzi na znacznie dłużej. Jednak brak wiedzy z tego zakresu wywołuje falę znaków „?”: Dlaczego tekst wygląda tak „dziwnie”, „nowocześnie”? Nigdy nie wiedziałem/am takich zwrotów.

Zawód i skuteczność!

Lista specjalnych ćwiczeń i wykładów - z bezpośrednimi poleceniami w Realu – skutkuje sprawnym i konkretnym wachlarzem postów. Bo okazuje się, że słowa zatrzymujesz w podświadomości, dokonujesz, więc nowych wyborów, marzysz o wartościowym przedmiocie, powracasz do danej  WWW. Szybkość i dynamika – to wówczas pozytywne domeny sklepów, prywatnych profili i osób zajmujących się poszczególnymi zawodami. W takich warunkach – liczą się  głównie – inność, zachęta, wartość informacyjna oraz storytelling.

***

Obawiasz się takiej mieszanki, ale tylko z 1 powodu. Nie rozumiesz specyfiki logicznego myślenia połączonego z namiastką zmysłowości. Powszechny błąd polega zatem na przygotowaniu tzw. „instrukcji obsługi”, których – w Realu – nikt nie czyta, bo każdy omija takie publikacje po 5 zdaniach. Następuje wówczas automatyczne wyłączenie strony internetowej. Właściciel w zasadniczych założeniach zaspokaja własne oczekiwania, ale klient ucieka do konkurencji.

W różnych branżach!

Wyjątkowość i magia biżuterii – niosą zawsze wielki potencjał. Dlatego 1 zdjęcie – bez dobrego opisu – to tylko 1 sekundowa stopklatka. Czytelnik oczekuje …. Copywriter – to uzupełnia, porywa odbiorcę do…i…pokazuje kierunek do koszyka.

Inny produkt – z przykładowego sklepu – to początek wirtualnej przygody, gdy następuje wizualizacja i przychodzi czas na zastosowanie kluczowych zwrotów.

Dlatego – daj się „czytać”, daj się „zauważyć”, daj się „porwać” – do zaczarowanej rzeczywistości, w której odbiorca wychodzi do domu z konkretnym towarem.

I pamiętaj...

To dla klientów – fonia gra – 505 060 972.

Przejdź do góry strony