Dlaczego analizuję tekst modowy ?
Dlaczego analizuję tekst modowy?
U Prady – nie dasz rady!
Moja kobieca natura podpowiada, że dla dobrej zabawy należy analizować m.in. artykuły modowe. Niektóre z nich wywołują 30 minutowy uśmiech na twarzy. Po stwierdzeniu, że nie napisała ich wykształcona copywriterka - wyciągam zawsze różne wnioski. Tania prasa zalewa bowiem rynek – równie tanimi tekstami.
W sieci!
W jednym z internetowych „ tworów” wyczytałam, że….
Na stare lata po 40- tce…..ups….domyślam się, że autorka artykułu jest w przedziale wiekowym 20-25 lat. Kobieta po 30- uważa, że 30-40-50 lat – to najlepszy czas na samorealizację.
- Kobieta po 40-tce nie powinna zakładać bluzek z nadrukami. ( śmiech)
Uważam, że każda kobieta ma prawo ubierać się zgodnie z trendami. W artykule powinno się raczej stworzyć propozycję prezentacji nadruków w odpowiednio przygotowanych miejscach.
Pamiętaj:
( nadruki – podkreślają urodę w pracy, która nie wymaga oficjalnych kreacji, w domu, na spacerze, w trakcie wykonywania określonych czynności, na siłowni, w parku)
News dnia:
Analiza copywirterska rozpoczyna się jednak od sprawdzenia – tytułu, układu treści i jej zawartości. Poglądy autora – to tylko dodatek do całości. Zostaw wszystkie prognozy dla siebie. Stwórz wachlarz ofert, które zadowolą i podkreślą kobiecość. W publikacjach zdecyduj się na swój innowacyjny styl.
Podkreśl:
- plusy, minusy, pozwól na postawianie słynnego „i”, ale kropkę oddaj w ręce czytelnika.