Dlaczego analizuję tekst modowy ?

Dlaczego analizuję  tekst  modowy?

U Prady – nie dasz rady!

Moja kobieca natura podpowiada, że dla dobrej zabawy należy analizować m.in. artykuły modowe. Niektóre z nich wywołują 30 minutowy uśmiech na twarzy. Po stwierdzeniu, że nie napisała  ich wykształcona copywriterka  -  wyciągam zawsze różne wnioski. Tania prasa zalewa bowiem  rynek – równie tanimi tekstami.

W sieci!

W jednym z internetowych „ tworów” wyczytałam, że….

Na stare lata po 40- tce…..ups….domyślam się, że autorka artykułu jest w  przedziale wiekowym 20-25 lat. Kobieta po 30- uważa, że 30-40-50 lat – to najlepszy czas na samorealizację.

 - Kobieta po 40-tce nie powinna zakładać bluzek z nadrukami. ( śmiech)

Uważam, że każda kobieta ma prawo ubierać się zgodnie z trendami. W artykule powinno się raczej stworzyć propozycję prezentacji  nadruków w  odpowiednio przygotowanych  miejscach.

Pamiętaj:

( nadruki – podkreślają urodę w pracy, która nie wymaga oficjalnych kreacji, w domu, na spacerze,  w trakcie wykonywania określonych czynności, na siłowni, w parku)

News dnia:

Analiza copywirterska rozpoczyna się jednak  od sprawdzenia – tytułu, układu treści i jej zawartości. Poglądy autora – to tylko dodatek do całości. Zostaw wszystkie prognozy dla siebie. Stwórz wachlarz ofert, które zadowolą i podkreślą kobiecość. W publikacjach zdecyduj się na swój innowacyjny styl.

 Podkreśl:

-  plusy, minusy, pozwól na postawianie słynnego  „i”, ale kropkę  oddaj w ręce czytelnika.    

 

 

Dlaczego analizuję tekst modowy ?

Przejdź do góry strony